تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام برای تنقیح و بازنگری در سیاست‌های کلی

جلسه شورای مدیران مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار و مقرر شد درباره تنقیح و بازنگری سیاست‌های کلی اقدامات لازم صورت گیرد.

به گزارش مشرق، جلسه شورای مدیران مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور مدیران مجمع و به ریاست محمدباقر ذوالقدر دبیر مجمع برگزار شد.

در این جلسه که روز یکشنبه اول خرداد ۱۴۰۱ در محل دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تبریک سالروز سوم خرداد و فتح خرمشهر، یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس را گرامی داشته و این پیروزی عظیم را عنایت و امداد الهی دانست که در سایه خون شهیدان به دست آمد.

دبیر مجمع افزود: در عظمت عملیات غرور آفرین بیت المقدس همین بس که صدام اعلام کرده بود اگر ایرانیها بتوانند خرمشهر را آزاد کنند من کلید بصره را به آنها خواهم داد.

وی فتح خرمشهر را یک تحول و اتفاق بزرگ در تاریخ ایران اسلامی دانست که به برکت انقلاب اسلامی و در سایه رهبری امام (ره) و حضور چشم گیر مردم، مجاهدت نیروهای مسلح و رشادت شهدایی چون صیاد شیرازی، سلیمانی، کاظمی، باکری، متوسلیان، همت و... حاصل شد و حقیقتاً ما در حالی پیروز شدیم که تمام دنیا روبروی ما ایستاده بود، به جرات می توان گفت این حادثه در تاریخ ۲۰۰ ساله اخیر که در هر جنگی بخشی از سرزمین های خود را از دست داده ایم بی نظیر است.

 در این جلسه، گزارش کمیسیون های اقتصاد کلان و سیاسی، دفاعی و امنیتی دبیرخانه مجمع در خصوص بازنگری سیاستهای کلی ارائه شد.

 در ادامه، تشکیل یک کمیسیون مشترک در دبیرخانه با حضور روسای کمیسیونهای دبیرخانه و یک نفر به تشخیص رئیس هر کمیسیون و رئیس کمیسیون مشترک با ریاست دبیر مجمع در خصوص تنقیح و بازنگری سیاست های کلی مورد تصویب قرار گرفت.

در پایان این جلسه دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تبریک و معرفی جدی به عنوان رئیس حفاظت و نظارت مجمع و محسنی رئیس جدید یگان حفاظت مجمع، از زحمات و خدمات محمودی، مدیر کل فناوری و اطلاعات و عبدی، رئیس پیشین یگان حفاظت مجمع، تقدیر و تشکر به عمل آورد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس