کد خبر 1379631
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۰
تاریخ‌سازی میلان همراه ستاره اسپانیایی

براهیم دیاز موفق شد در سن ۲۲ سالگی، قهرمانی در سه لیگ معتبر اروپایی را تجربه کند.

به گزارش مشرق، آث میلان این فصل توانست پس از ۱۱ سال با کنار زدن رقیب سنتی خود اسکودتو را فتح کند. میلانی‌ها در ابتدای فصل نسبت به اینتر شانس قهرمانی کمتری داشتند، اما این قهرمانی میلانی‌ها همراه با دو رکورد بود.

تیم آث میلان در شرایطی عنوان قهرمانی این فصل سری آ را به دست آورد که در ۲۰ سال اخیر هیچ قهرمانی در این لیگ میانگین سنی پایین‌تری نسبت به قهرمان امسال نداشتند. روسونری موفق شد با میانگین سنی  ۲۵ سال قهرمان شود در حالی که در ۲۰ سال اخیر پایین‌ترین میانگین سنی متعلق به تیم آاس رم با ۲۷ سال و ۲۰۸ روز در فصل ۲۰۰۰ بوده است.

تاریخ‌سازی منحصر به فرد ستاره ۲۲ ساله میلان +عکس
 میانگین سنی تیم‌های قهرمان در سری A از سال ۲۰۰۰ به بعد 

دیگر رکوردی که با قهرمانی میلان زده شده متعلق به بازیکن جوان این تیم بود. با قهرمانی میلان در سری آ ، براهیم دیاز، ستاره اسپانیایی میلان موفق شد در سن ۲۲ سالگی در سه لیگ معتبر اروپایی عنوان قهرمانی را به دست آورد. پیش از این براهیم دیاز با منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس و با رئال مادرید در لالیگای اسپانیا به عنوان قهرمانی رسیده بود. حالا او با قهرمانی در میلان به یکی از جوان‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال تبدیل شد که موفق شده فاتح هر سه لیگ معتبر اروپایی باشد.

تاریخ‌سازی منحصر به فرد ستاره ۲۲ ساله میلان +عکس

این دومین فصل حضور قرضی براهیم در میلان بود و این تابستان باید در مورد آینده اش تصمیم گیری شود. گفته می شود میلان قصد دارد در مذاکره با رئال، او را به شکل دائمی به خدمت بگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی GB ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    1 0
    و جالب اینکه تو هر سه که تیم بوده وفصل اول دوم یا سوم شده فصل بعدش قهرمان شده! با اینکه اصلا تاثیر زیادی هم نداشته! به قول مرحوم دکتر صدر از اون بازیکناییه که بقیه جورشو می کشن ولی همیشه هست! و این از شگفتی های فوتباله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس