هدف تیم‌های لیگ شکست دادن استقلال بود

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: در سالی که هدف بزرگ استقلال قهرمانی در لیگ برتر بود، هدف نیمی از تیم‌های لیگ شکست دادن این تیم بود.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال که در هفته بیست و هفتم لیگ برتر قهرمانی‌اش را در این فصل از رقابت‌ها تثبیت کرده بود، در هفته بیست و نهم توانست با ۲ گل میزبانش مس رفسنجان را شکست دهد که این نوزدهمین پیروزی فصل آبی پوشان و نهمین شکست تیم مس رفسنجان در این رقابت‌ها بود.

ایوب اصغرخانی در گفتگویی در خصوص این بازی اظهار داشت: با اینکه مس هم بازی خوبی ارائه داد، اما قطعاً استقلال تیم برتر میدان بود و شایسته این پیروزی. همانطور که آنها سزاوارانه قهرمان لیگ برتر شدند، در این بازی هم با شایستگی به پیروزی رسیدند.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: در سالی که فرهاد مجیدی و مجموعه استقلال هدفشان قهرمانی بود، هدف نیمی از تیم‌های لیگ این بود که اولین شکست فصل استقلال را رقم بزنند. در فصلی که فقط پیروزی و قهرمانی می‌توانست آبی‌ها را خوشحال کند، خیلی از تیم‌ها برای خوشحالی به دنبال اولین شکست این تیم بودند و این بود تفاوت بین اهداف تیمی که قهرمان شد با دیگر تیم‌ها.

کارشناس فوتبال بیان داشت: ویژگی بارز این فصل استقلال در این بود که مجموعه آنها تیم به معنای واقعی کلمه بود. امسال در این تیم هیچ بازیکنی ادعا نداشت و نظم تیمی به بهترین شکل ممکن اتفاق افتاد. مدیریت باشگاه توانست بستری امن و آرام را برای تیم فراهم کند و همه اعضای باشگاه سرشان به کار خودشان بود و فقط خواستند وظیفه خودشان را به بهترین شکل انجام دهند.

اصغرخانی در ادامه افزود: اگر بنا به غُر زدن و بهانه آوردن بود، استقلالی‌ها هم بهانه‌های زیادی برای غُر زدن داشتند. اما آنها ترجیح دادند امسال قهرمانی را فدای هیچ بهانه‌ای نکنند و با تمام وجود برای رسیدن به این هدف زحمت کشیدند.

هدف تیم‌های لیگ شکست دادن استقلال بود

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    0 0
    نه بابا هدف تیمهای تحت هدایت مربیان کیسه فقط دادن امتیاز بود
  • کیسه گشاد IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    0 0
    اینم پیشکسوت الاستقلاله؟؟ اینا از کدوم سوراخ درمیان بیرون؟؟ الاستقلال چقدر پیشکسوت دوزاری داره!!!
  • آذربایجان IR ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    0 0
    یاشاسین پرسپولیس.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس