کد خبر 1380287
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲

به گزارش مشرق، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان که از لغو بازی با کانادا عصبانی است با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود به این موضوع واکنش نشان داد.

متن استوری اسکوچیچ به شرح زیر است:

به نظر می‌رسد رتق و فتق امور مهم‌تری چون برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال موجب شده آماده سازی تیم ملی و برآورده کردن نیازهای فنی و تدارکاتی این تیم اولویت اول مسئولین مربوطه نباشد.  در وضعیت سوررئال گونه فعلی، وظیفه حرفه‌ای و اخلاقی کادر مربیان و بازیکنان این است که آنچه در توان دارند، با تمام وجود برای حفظ بزرگ‌ترین سرمایه تیم ملی که عشق و امید هواداران این تیم در سراسر دنیا است به کار بگیرند.

حق مسلم هر ایرانی است که در مورد تیم ملی و به ویژه آنچه از مسابقات انتخابی جام جهانی تا به امروز بر این امانت ارزنده گذشته و می‌گذرد بیشتر بدانند. به همین منظور طی چند روز آینده در یک کنفرانس خبری در این مورد به تفصیل صحبت خواهم کرد.

انتقاد سرمربی تیم ملی از مسئولان فدراسیون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    5 0
    عجیبه که اقدام کانادا را در لغو یکطرفه محکوم نکرده است!
    • سعید MD ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      0 0
      هر کس که یه کم از نحوه تعامل کانادا با ایران خبر داشت بلا فاصله وقتی بازی با کانادا اعلام شد گفت که این بازی لغو می شود اما چه کنیم مسئولان ورزش و ....... اگاه به مسائل بین المللی نیستند
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    1 0
    باید شبکه سه نظر بده که میثاقی و هاشمی کاسه لیس را میخواستند با باند استقلالی فدراسیون به کانادا بروند ویا در فدراسیون بمانند ببین کجا دنیای وایستادیم که فیروز کریمی می گوید فدراسیون فوتبال در قواره ماجدی نیست الان ماجدی و کامرانی فر و سخندان و مهدی عقده ای برای فوتبال تصمیم می گیرنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس