کد خبر 1380316
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
عصبانیت مسی از رئیس بارسلونا

اسطوره آرژانتینی پاری سن ژرمن از اظهارات اخیر رئیس باشگاه بارسلونا به شدت عصبانی شد.

به گزارش مشرق، لیونل مسی اسطوره بارسلونا و ستاره کنونی پاری سن ژرمن از صحبت های اخیر خوان لاپورتا رئیس باشگاه اسپانیایی عصبانی شد.

لاپورتا بعد از جدایی مسی از بارسلونا چندین بار ادعاهایی دروغین علیه فوق ستاره آرژانتینی انجام داد که باعث عصبانیت دارنده ۷ توپ طلای بهترین بازیکن جهان شده بود.

لاپورتا روز گذشته در یک مصاحبه جنجالی جدید علیه مسی موضع گیری کرد و درباره نحو جدایی این بازیکن، گفت: موقعیت مسی برای همه مشخص بود، همه ما می خواستیم او تا پایان دوران حرفه ای خود اینجا بماند و در بارسلونا بازنشسته شود، اما اتفاقات رخ نداد.

عصبانیت مسی از رئیس بارسلونا

وی در ادامه اظهارات عنوان کرد: این جدایی به دلیل فیرپلی مالی در اسپانیا یا پاریس نبود. یک پیشنهاد برای او رسید اما صرف نظر از دلایل، من می بینم که بازیکنان در این زمان نمی توانند به پیشنهادهایی مانند این که میلیون ها نفر را به همراه دارد، نه بگویند.

رادیو «کادینا سر» اسپانیا در این زمینه خبر داد: لیونل مسی به شدت از این حرف های لاپورتا عصبانی شده است. خورخه مسی پدر اسطوره آرژانتینی با لاپورتا تماسی داشته و با لهن شدید او را تهدید کرده که دیگر درباره پسرش صحبت نکند.

مسی تابستان گذشته بعد از ۱۷ سال درخشش برای بارسلونا به دلایل مالی و قوانین لالیگا نیوکمپ را ترک کرد و با پاری سن ژرمن قراردادی دوساله امضا کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس