کد خبر 1380816
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶
کرمان

برخی رسانه‌ها روز شنبه از مفقود شدن ۲۵ کوهنورد در بخش شهداد شهرستان کرمان خبر دادند درحالی که مدیرعامل هلال احمر استان این خبر را تکذیب می‌کند .

به گزارش مشرق، نکته قابل تامل اینکه خبر مربوط به مفقودشدن این تعداد کوهنورد نیز در برخی رسانه ها از قول رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان اعلام شده است که البته این مسئول می گوید که چنین مصاحبه ای نداشته است.

محل گم شدن این کوهنوردان منطقه کشیتوئیه در بخش شهداد شهرستان کرمان در شمال مرکز استان اعلام شده بود.

بیشتر بخوانید: 

مفقودی ۵ کوهنورد در ارتفاعات تهران

کوهنوردان در سلامت هستند

فلاح پیش از ظهر امروز در گفت و گوی تلفنی توضیح داد: این گروه کوهنوردی طبق برنامه در حال بازگشت به منطقه هستند و چون در مناطقی تلفن همراه در دسترس نبوده، برخی اخبار اشتباه مبنی بر مفقود شدن این گروه منتشر شده است.

وی تاکید کرد: طبق آخرین تماسی که با اعضای این گروه کوهنوردی داشتیم تا این لحظه همه آنان در سلامت کامل هستند و مشکل خاصی ندارند.

۲۵ کوهنورد در شهداد کرمان گم نشده‌اند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان ادامه داد: اکنون نیروهای امداد و نجات این جمعیت و ماموران انتظامی در منطقه کشیتوئیه برای امداد رسانی احتمالی مستقر هستند.

کشیتوئیه در ۱۵ کیلومتری غرب شهر شهداد و در فاصله ۱۰۰ کیلومتری مرکز استان و در مجاورت کوههای جفتان قرار دارد که با آب و هوایی معتدل پذیرای گردشگران زیادی است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس