کد خبر 1381504
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
سرنخ‌های لواندوفسکی از احتمال حضورش در بارسلونا

مهاجم لهستانی بایرن‌مونیخ که مدتی است اصرار بر ترک این تیم دارد، ‌سرنخ‌هایی از گره‌خوردن آینده‌اش با بارسلونا داد.

به گزارش مشرق، روبرت لواندوفسکی که شواهد امر حکایت از پایان حضورش در بایرن می‌دهند، این روزها بیشتر از اسپانیا و بارسلونا سخن می‌گوید.

به گزارش تارنمای «اسپورت»، این مهاجم لهستانی بایرن که به عنوان تماشاچی در مسابقات فرمول ۱ موناکو حضور داشت به وضوح خاطرنشان کرد که می‌خواهد سه فصل آینده را در نیوکمپ بازی کند.

اسپورت در ادامه نوشت: لواندوفسکی به خبرنگار روزنامه Eleven Sports گفت که سخت است بگویم فصل آینده برای بایرن‌مونیخ بازی خواهم کرد.

وی در مورد حضورش در بارسا هم گفت که به‌زودی اخباری از آینده و مقصد جدیدش منتشر خواهد شد.

این لهستانی در میان سخنانش سرنخ‌هایی از حضورش در بارسا ارائه کرده و اظهار داشت: این حضور به عوامل مختلفی بستگی دارد، اما فکر می‌کنم وضعیت من روشن است و هیچ فایده‌ای برای صحبت در مورد آن وجود ندارد. به‌زودی زمان آن فرامی‌رسد که بیشتر بگویم و اطلاعات بیشتری ارائه دهیم.

لواندوفسکی در پاسخ به اینکه دوست دارید در اسپانیا زندگی کنید؟ گفته است: اسپانیا عالی است. ما یک‌خانه در اسپانیا، در مایورکا داریم. این مکان بسیار خوبی برای گذراندن تعطیلات است.

لواندوفسکی همچنان بر جدایی خود از بایرن برای امضای قرارداد با بارسا اصرار دارد و در آلمان هم خبرها حکایت از این دارد که باشگاه بایرن به دنبال جانشین این مهاجم است که احتمالا کسی نیست جز سادیو مانه بازیکن سنگالی لیورپول.

قرارداد فعلی لواندوفسکی تا تابستان آینده با بایرن اعتبار دارد. او در فصل گذشته در تمامی رقابت‌ها ۵۰ گل به ثمر رساند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس