کد خبر 1381654
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
غرق شدن مرد جوان در رودخانه کن + تصاویر

پیکر بی‌جان مردی جوان که در یکی از انشعابات رودخانه کن غرق شده بود، با تلاش آتش‌نشانان از رودخانه خارج شد.

به گزارش مشرق، ساعت ۱۷:۳۰ روز گذشته سقوط مردی جوان در رودخانه کن به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که با دریافت خبر وقوع این حادثه، بلافاصله آتش‌نشانان‌ ایستگاه‌های ۱۰۰ و گروه امداد نجات هشت این سازمان به محل حادثه در بزرگراه همت، محدوده میدان المپیک، یکی از انشعابات رودخانه کن قبل از بوستان جوانمردان، روبه‌روی‌ ایستگاه ۱۰۰ اعزام کرد.

مهرزاد نقره؛ افسر آماده منطقه یک عملیات آتش‌نشانی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: طبق اظهار شهروندان، این مرد تبعه افغانستان به علت نامعلوم در یکی از قسمت‌های رودخانه که به سمت استخری جهت آبگیری به عمق سه متر بود، سقوط کرده و به دلیل عدم توانایی در مهارت شنا در قسمت عمیق به زیر آب فرو رفته بود.

وی افزود: آتش‌نشانان در چندین نقطه از رودخانه با نظارت افسر آماده منطقه یک عملیات آتش‌نشانی به جست‌وجو مشغول شدند، سرانجام پس از جست‌وجوی نقطه به نقطه‌ این استخر آبگیری در کمترین زمان ممکن توانستند این پسر جوان را به نقطه امن هدایت کنند و پس از معاینات اولیه و احیای قلبی ریوی، مرگ وی توسط عوامل اورژانس تأیید شد.

افسر آماده منطقه یک عملیات آتش‌نشانی تهران متذکر شد: با شروع فصل گرما و تمایل مردم به تفریح در کنار رودخانه‌ها و آب‌های خروشان، لزوم توجه به توصیه‌های ایمنی و تابلوهای هشداردهنده مبنی بر عدم شنا و احتمال خروشان شدن ناگهانی رودخانه و آب‌های جاری، همشهریان عزیز موارد ایمنی را رعایت کنند تا شاهد اینگونه حوادث دلخراش نباشیم.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ جسد این شخص برای انجام اقدامات قانونی و بررسی علت مرگ و چگونگی بروز این حادثه، پس از تأیید مرگ توسط تیم اورژانس، تحویل عوامل انتظامی شد.

غرق شدن مرد جوان در رودخانه کن +عکس

غرق شدن مرد جوان در رودخانه کن +عکس

غرق شدن مرد جوان در رودخانه کن +عکس

غرق شدن مرد جوان در رودخانه کن +عکس

غرق شدن مرد جوان در رودخانه کن +عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    1 0
    چجوری غرق شده بدون آب؟
    • مجيد IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
      4 0
      وقتي طرف قدش 160 باشه و شنا بلد نباشه توي 2 متري هم غرق ميشه
  • علوی IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    1 2
    به مسئولین مشهد تذکر دهید مراقب پرستاران واطباء عضو جماعت باشند دها دکتر متخصص از شهرهای شرقی خراسان که عضو جماعت تبلیغی الند دربیمارستان های مشهد مشغول فعالیت اند برخی از این ها ممکن است افراطی باشند وبه دستور حزب وسازکمان خود کار کنند ودست به کارهای تکفیری بزنند این ها باید شناسائی شوند ومراقب باشیم
  • پوتین IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    1 0
    کلا مشهد از دست رفته، شده پایتخت جدید افغانستان
  • IR ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    0 0
    متاسف شدم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس