کد خبر 1381717
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳
مقاومت یک نیمه‌ای نفت مسجدسلیمان مقابل استقلال

تیم فوتبال استقلال در نیمه نخست بازی با نفت مسجد سلیمان به نتیجه تساوی رسید.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال در هفته پایانی مسابقات لیگ برتر امروز دوشنبه به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت که جدال دو تیم در نیمه نخست با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

این بازی از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی با حضور حدود ۸۰ هزار تماشاگر آبی پوش آغاز شد و استقلال برای پایان شیرین لیگ و کامل کردن جشن قهرمانی کاملاً هجومی به زمین آمد.

در تیم نفت، علی محسن زاده دروازه بان این تیم چهره پرکار نیمه نخست بود و بارها مجبور شد تا به حملات و ضربات بازیکنان تیم استقلال واکنش نشان بدهد.

نخستین موقعیت جدی استقلال در دقیقه ۷ به دست آمد و محسن زاده موفق شد شوت صالح حردانی را به کرنر بفرستد. در دقیقه ۲۹ هم استقلال می‌توانست به گل برسد اما شوت جعفر سلمانی بعد از برخورد با مدافع نفت تغییر جهت داد و در ادامه توسط محسن زاده به کرنر رفت. آرمان رمضانی دیگر بازیکن استقلال هم در دقیقه ۳۸ تا آستانه گلزنی پیش رفت اما توپ بعد از برخورد با امین اسدی بازیکن نفت، توسط دروازه بان این تیم مهار شد.

جدی ترین فرصت شاگردان رضا مهاجری در تیم نفت مسجد سلیمان در دقیقه ۳۴ رقم خورد. این فرصت حرکت در عرض امیر روستایی و شوت او به سمت دروازه آبی پوشان بود که با اختلاف کم به اوت رفت.

استقلال تنها تیم بدون شکست در این فصل از مسابقات لیگ برتر است و قصد دارد این رکورد را مقابل نفت هم حفظ کند. آبی‌ها که چند هفته قبل قهرمانی خود را در لیگ قطعی کردند، در صورت برد در این بازی ۷۰ امتیازی می‌شوند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس