توپ طلای امسال قطعا حق بنزما است / تنها به جام جهانی و قهرمانی دنیا فکر می‌کنم

لیونل مسی در خصوص توپ طلای سال ۲۰۲۲ ، صحبت‌های لواندوفسکی و هدفش در تیم ملی آرژانتین گفت.

به گزارش مشرق، لیونل مسی در خصوص توپ طلای فصل آینده صحبت کرد و گفت: هیچ شکی نیست که بنزما سالی خارق‌العاده را به ثبت رساند. بسیار این موضوع واضح است. او در پایان قهرمان لیگ  قهرمانان اروپا شد و کاملا در تمامی مسابقات عالی و تاثیرگذار کار کرد. به نظرم شکی نیست که امسال توپ طلا حق کریم بنزما است.

وی ادامه داد: سال آینده برای من قطعا در پاری سن ژرمن بهتر خواهد بود. من پس از تابستان دیوانه‌وار سال آسانی در پاریس نداشتم.

توپ طلای امسال قطعا حق بنزما است / تنها به جام جهانی و قهرمانی دنیا فکر می‌کنم

وی ادامه داد: واقعا سخت است درک کردن اتفاقاتی که در تابستان برای من افتاد. من اصلا انتظار نداشتم که از بارسلونا جدا شوم. این اتفاق کاملا شوکه‌کننده بود.

برنده توپ طلای سال ۲۰۲۱ اظهار داشت: نظر لواندوفسکی در خصوص توپ طلا؟ همه توپ طلا را برای خودشان می‌خواهند. من خیلی حرف او را قبول ندارم و برایم نظر او اهمیتی ندارد. او هر چه می‌خواهد بگوید. من به این نظرات اهمیتی نمی‌دهم. من در مراسم توپ طلا نیز گفتم که سال ۲۰۲۰ توپ طلا کاملا حق لواندوفسکی بود.

ستاره آرژانتینی در مصاحبه TYC گفت:‌ دلم برای آگوئرو تنگ شده است. او همیشه در کنار من بود و ما خیلی به هم عادت داشتیم. شب‌ها با هم می‌خوابیدیم و دوست صمیمی من بود. دلم برایش تنگ شده است.

ستاره پاریس اظهار داشت: در بارسلونا هیچ وقت کسی برای من سوت نزد و مرا هو نکرد. وقتی هواداران پاریس این کار را کردند برای من اتفاقی نو و تازه بود.

توپ طلای امسال قطعا حق بنزما است / تنها به جام جهانی و قهرمانی دنیا فکر می‌کنم

وی اظهار داشت: من در حال حاضر تنها به جام جهانی فکر می‌کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس