کد خبر 1381847
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰
نادری: همه بازیکنان استقلال دوست دارند شاگرد مجیدی باشند

محمد نادری گفت: فرهاد مجیدی مربی بسیار خوبی است و همه بازیکنان استقلال دوست دارند که با چنین مربی با دانش و خوبی کار کنند و شاگرد وی باشند.

به گزارش مشرق، «محمد نادری» شب گذشته با حضور در برنامه فوتبال برتر با اشاره به قهرمانی استقلال در لیگ برتر اظهار داشت: قرارداد من با استقلال یک ساله بود، این قرارداد وقتی به پایان رسید از باشگاه آلتای اسپور پیشنهاد خوبی دریافت کردم.

وی افزود: مصطفی دنیزلی با من تماس گرفت و خواستار این شد که به تیم او بروم، من هم قبول کردم.

بازیکن اسبق آلتای اسپور خاطرنشان کرد: تا زمانی که دنیزلی در آلتای اسپور حضور داشت نتایج بسیار خوبی دریافت کردیم، حتی هفته هشتم صدرنشین بودیم، توانسته بودیم تیم پر قدرت بشکتاش را شکست دهیم.

بیشتر بخوانید:

جدایی ۲۰ بازیکن استقلال و «قانونی» که شکست

نادری تصریح کرد: وقتی که دنیزلی با مدیران باشگاه آلتای اسپور به مشکل خورد و جدا شد تیم دچار افت شد، چند بازیکن فسخ کردند، بحران شکل گرفت و شرایط بحرانی شد.

وی تاکید کرد: ما در ادامه فصل با مشکلات مالی روبرو شدیم و تیمی که شگفتی ساز نیم فصل اول بود در نهایت با ۳۴ امتیاز به لیگ دسته پایین تر سقوط کرد.

بازیکن پیشین استقلال اعلام کرد: من قرارداد دوساله با آلتای اسپور داشتم اما پس از مشکلاتی که به وجود آمد بر خلاف میل باطنی‌ام  به فیفا شکایت کردم و منتظر رای هستم.

نادری افزود: من در لیگ ترکیه ۲۶ بازی انجام دادم، لیگ این کشور سطح بالایی دارد و فوتبال اروپا کمک کرد تا از نظر فنی پیشرفت زیادی داشته باشم.

وی اظهارداشت:فرهاد مجیدی به من لطف داشته و او مربی بسیار خوبی است.

نادری گفت: مجیدی چند بار در کنفرانس‌های مطبوعاتی از عملکرد من تمجید کرد که نشان می‌دهد مربی بزرگ و دوست داشتنی است. من هم در ایران فقط برای استقلال بازی می کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    2 1
    آفرین پسر خوب !!
  • یاشاسین اردبیل IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    1 0
    پرسپولیس بود که تورو معرفی کرد. نمک به کوری هم رکوردش دست کیسه های دسته سومی شیشی تایی هست انگار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس