کد خبر 1381889
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹
افشاریان: بررسی عزل عزیزی خادم از دستور مجمع خارج شده است

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه بررسی عزل عزیزی خادم از دستور مجمع خارج شده گفت: اگر مجمع تصمیم معقولی نگیرد، اتفاقات بدی در انتظار خواهد بود.

به گزارش مشرق، خداداد افشاریان پیش از آغاز مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که شما جزو افرادی در هیئت رئیسه بودید که اسمتان برای عزل نیامده است، عنوان کرد: با توجه به اینکه ۱۳، ۱۴ ماه است از تشکیل آخرین مجمع می‌گذرد، دستور جلسه امروز مشخص است و همه اعضای مجمع هم باهوش هستند و تمام حساسیت کار را می‌دانند.

وی افزود: امیدوارم امروز روز خوب و آرامی را داشته باشیم و چیزی که برای فوتبال کشور شایسته است رقم بخورد. بی شک اگر عزیزانی که در مجمع هستند نتوانند تصمیم معقولی بگیرند، اتفاقات بدی در انتظار فوتبال ما است چرا که سال، سال جام جهانی است. امیدوارم بتوانیم برای فوتبال و با همکاری اعضای مجمع به آرامش برسیم.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا بررسی عزل عزیزی خادم از  دستور جلسه امروز مجمع خارج شده است و آیا او می‌تواند در جلسه شرکت کند، یادآور شد: با توجه به اینکه دبیر مجمع و دبیر فدراسیون فوتبال کامرانی‌فر است،‌ با توجه به تایید کمیته استیناف به نظر می‌رسد که این موضوع از دستور جلسه امروز خارج شده است.

افشاریان در پاسخ به اینکه آیا عزیزی خادم به جلسه مجمع می‌آید گفت: از این موضوع اطلاع ندارم و باید از خودش سوال کنید.

افشاریان در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه اگر ۴ عضو هیئت رئیسه از مجمع حذف شوند تکلیف چیست؟ گفت: اساسنامه شفاف است و خلائی در اساسنامه نیست. اگر هر اتفاقی در این راستا عزل یا اتفاق دیگری بیفتد، هم مجمع فدراسیون هستند و هم اساسنامه کاملا مشخص و معلوم است.

وی در خصوص وضعیت آماده‌سازی تیم ملی، تصریح کرد: به منظور انجام رایزنی‌های قوی به قطر می‌رویم و دیدارهای دوستانه انجام می‌دهیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که قرار بود تیم‌های خارجی در کیش اردو بزنند اما الان تیم ملی ما می‌خواهد در قطر اردو بزند، گفت: روز خوبی داشته باشید!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس