کد خبر 1381985
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
اروگوئه برای بازی دوستانه با ایران وقت خالی دارد؟

تیم ملی فوتبال ایران به دنبال برگزاری مسابقه تدارکاتی با اروگوئه است اما این تیم پیش از این در همان تاریخ مورد نظر فدراسیون ایران برای بازی با جامائیکا برنامه‌ریزی کرده است.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران قرار بود بامداد ۱۶خرداد در یک دیدار تدارکاتی در کانادا به مصاف تیم ملی این کشور برود اما فدراسیون فوتبال کانادا چند روز پیش در تصمیمی که علت آن را «سیاسی» عنوان کرد، تصمیم گرفت که بازی را لغو کند.

پس از لغو این بازی، مسوولین فدراسیون اعلام کردند که برای یافتن جایگزینی برای کانادا، مذاکرات خود را با چند تیم دیگر شروع کرده‌اند. یکی از این تیم‌ها تیم ملی اروگوئه است. به گفته مسوولین فدراسیون، تیم ملی ایران قرار است بامداد ۲۲ خرداد در اروگوئه با تیم ملی این کشور روبرو شود.

ولی فدراسیون اروگوئه پیش از این در روزهای فیفا که در پیش داریم، چند مسابقه برای تیم ملی کشور خود برنامه‌ریزی کرده است. اروگوئه ۱۳ خرداد با مکزیک، ۱۶ خرداد با آمریکا و ۲۲ خرداد به مصاف جامائیکا برود.

برگزاری مسابقه ایران و اروگوئه فقط در صورتی امکان‌پذیر است که فدراسیون اروگوئه مسابقه خود با جامائیکا را لغو کند.

تیم ملی فوتبال ایران خود را برای شرکت در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آماده می‌کند. شاگردان «دراگان اسکوچیچ» در گروه دوم این مسابقات باید به مصاف انگلیس، آمریکا و برنده پلی‌آف اروپا بروند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس