کارگر جم: تصمیم اسکوچیچ بازی با سرنوشت بازیکنان ملی‌پوش استقلال است/ برای ورود پیشکسوتان به ورزشگاه برنامه‌ریزی درستی نکردند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت، برنامه‌ریزی درستی برای ورود پیشکسوتان استقلال به ورزشگاه آزادی جهت تماشای مراسم جشن قهرمانی آبی‌پوشان صورت نگرفته بود.

به گزارش مشرق، اکبر کارگر جم درباره پشت در ماندن او و دیگر پیشکسوتان تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی برای تماشای جشن قهرمانی آبی‌پوشان گفت: ترافیک زیادی در مسیر منتهی به ورزشگاه بود و یک ساعت هم پشت در ماندیم، اما در اوایل نیمه دوم موفق به ورود به ورزشگاه شدیم. برنامه‌ریزی‌ درستی برای ورود پیشکسوتان به ورزشگاه صورت نگرفته بود. جایگاهی برای پیشکسوتان در نظر گرفته شده بود و خیلی راحت باید به ورزشگاه می‌رفتیم، اما متأسفانه تماشاگران جای ما نشسته بودند. مسئولان استقلال سعی کردند هر کاری انجام دهند، ولی خیلی معطل شدیم. از خبرنگاران حاضر در این بازی تشکر می‌کنم که پیگیر حضورمان در ورزشگاه بودند.

وی در ادامه افزود: با ورود به ورزشگاه کمی از ناراحتی‌مان کم شد، چون خاطرات گذشته با استقلال برای‌مان زنده شد. پس از دو سال به دلیل کرونا، تماشاگران ورزشگاه را پر کردند و خیلی‌ها هم بیرون از ورزشگاه بودند. همانطور که گفتم تمام خاطراتم با استقلال زنده شد.

بیشتر بخوانید:

استیلی: اسکوچیچ توافقی با استقلالی‌ها نداشته

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره قهرمانی آبی‌پوشان در لیگ بیست‌ویکم تصریح کرد: استقلال در این فصل فوق‌العاده بود و نتایج بسیار خوبی کسب کرد. باید به مصطفی آجورلو که به خوبی باشگاه را اداره کرد، تبریک بگویم. یک تبریک ویژه هم برای فرهاد مجیدی دارم که توانست نتایج خوبی با استقلال بگیرد.

کارگر جم درباره خط خوردن پنج بازیکن ملی‌پوش استقلال توسط دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی به دلیل حضور آنها در بازی با نفت مسجدسلیمان گفت: چه اشکالی دارد که بازیکن در هفته پایانی برای تیمش بازی کند و سپس به اردو برود؟ این کارها بهانه است. با این تصمیم‌گیری با سرنوشت بازیکنان بازی می‌شود، چون آنها زحمت می‌کشند که در نهایت برای تیم ملی کشورشان بازی کنند. قطعاً خط زدن این پنج بازیکن بعدها در روحیه‌شان تأثیر می‌گذارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    6 0
    تحمل ی شب شادی استقلالی ها رو ندارن
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    0 4
    خوب کاری کرد اسکویچ، نظم و ترتیب مهم تره، این اتفاق تقصیر سازمان لیگ هست، نباید بازی استقلال را زمانش تغییر میداد،
  • شریف زاده IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    5 0
    مهم نیست این هم می گذرد . سیاهی به پیشانی برخی ها می ماند
  • استقلال IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    1 0
    از ورودی تا خروجی نیمکت همه چاپلوسی انتظار هم می رفت مردیکه نادان و نان به نرخ روز خور تو باز رفت و برگشت کره جنوبی تاکتیک که نداشتی شانس آوردی تو گروه ژاپن، عربستان، استرالیا نیفتادی و الا فاتحه خونده بود. ماشاالله استقلال بی رقیب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس