بیانیه فدراسیون فوتبال در خصوص تصمیم انضباطى سرمربى تیم ملى

فدراسیون فوتبال ایران حمایت قاطع خود از سرمربی تیم ملی فوتبال را اعلام کرده و بر ضرورت توجه به نظم و انضباط در اردوی تیم ملی تاکید می‌کند.

به گزارش مشرق، پیرو تصمیم انضباطی سرمربی تیم ملی فوتبال در خصوص ملی پوشان باشگاه استقلال به دلیل عدم حضور به موقع در اردو فدراسیون فوتبال ایران حمایت قاطع خود از اسکوچیچ را اعلام کرده و بر ضرورت توجه به نظم و انضباط در اردوی تیم ملی تاکید می‌کند.

با این وجود پیرو درخواست باشگاه استقلال جهت تقویت اتحاد و همدلی و اهمیت فرصت طلایی و افتخار پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی با توجه به آنکه لغو مسابقات با تصمیم کمیته مسابقات سازمان لیگ منجر به برگزاری بازی های باشگاهی در زمان فیفا دی گردیده و اعتراض آقای اسکوچیچ به شرایط غیر حرفه ای پیش آمده کاملا منطقی است در صورت صلاحدید و موافقت سرمربی محترم تیم ملی امکان حضور ملی پوشان این باشگاه در اردو فراهم خواهد شد.

بدیهی است که این تصمیم تنها در حوزه اختیارات سرمربی تیم ملی بوده و فدراسیون فوتبال در صورت موافقت یا عدم موافقت آقای اسکوچیچ قاطعانه از تصمیم ایشان حمایت خواهد کرد.

فدراسیون فوتبال بر ضرورت توجه جدی و اولویت برنامه های تیم ملی همچنین ممانعت از تکرار اینگونه اتفاقات و انجام مسابقات باشگاهی در مقطع فیفا دی که زمان ویژه برگزاری اردوهای تیم ملی است تاکید می کند و در صورت تکرار اینگونه بی نظمی ها بازیکنان و باشگاه متخلف با جریمه و محرومیت سنگین و قطعی مواجه خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس