کد خبر 1382433
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
بمب خبری درباره آینده صلاح؛ ستاره لیورپول به تیم رقیب می‌پیوندد؟

خبرنگار مشهور لیورپولی از آینده عجیب و غریب محمد صلاح در صورت عدم توافق با لیورپول خبر داد.

به گزارش مشرق، جیمز پیرس، خبرنگار مشهور لیورپول در خبری اختصاصی از آینده عجیب و غریب محمد صلاح در این تیم پرده برداشت.

صلاح هنوز برای تمدید قرارداد با لیورپول به توافق نرسیده و اخبار حاکی از این است که او به درهای خروج بسیار نزدیک شده است.

پیرس در اتلتیک انگلیس نوشت: صلاح اگر با لیورپول به توافق نرسد، ترجیح می‌دهد به تیم رقیب در لیگ برتر بپیوندد. او نمی‌خواهد از انگلیس برود و امکان دارد به یکی از تیم‌های چلسی، سیتی، یونایتد و دیگر تیم‌های بپیوندد.

بمب خبری درباره آینده محمد صلاح
محمد صلاح در این فصل بهترین بازیکن از نگاه هواداران شد، کفش طلا را گرفت و بهترین گل فصل لیگ برتر را به ثمر رساند

از طرف دیگر این خبرنگار نوشت که صلاح پیشنهاد تمدید قرارداد گرانی به لیورپول داده و اگر باشگاه با رقم درخواستی او موافقت کند، صلاح ششمین بازیکن گران دنیا بدل خواهد شد.

پیرس نوشت: البته اگر لیورپول نگذارد او از این تیم برود، سال آینده با اتمام قراردادش صلاح به عنوان بازیکن آزاد راهی تیمی دیگر خواهد شد.

اوضاع در لیورپول به شدت حاد شده و مشخص نیست که چه اتفاقاتی در آینده برای این تیم رخ خواهد داد. تیمی که در آستانه کسب ۴ گانه بود ولی در یک هفته هم قهرمانی در لیگ برتر را از دست داد و هم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید مغلوب شد.

نکته مهم دیگر، آینده سادیو مانه است. بازیکنی که به گفته رسانه‌ها به بایرن مونیخ بسیار نزدیک شده و شاید بخواهد جانشین لواندوفسکی در تیم شود. با رفتن صلاح و مانه بی‌شک ضربه‌ای مهلک به بدنه تیم کلوپ خواهد خورد. البته باید دید کلوپ چگونه این فضا را مدیریت می‌کند و آیا می‌تواند باعث ماندن این زوج مسلمان شود؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    1 0
    سیتی انتخاب خوبیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس