کد خبر 1382545
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۴
اروپا به واردات گاز از روسیه ادامه می دهد

صدراعظم اتریش گفت، اتحادیه اروپا در مورد ممنوعیت واردات گاز طبیعی روسیه به عنوان بخشی از دور بعدی تحریم ها علیه مسکو، بحث نخواهد کرد.

به گزارش مشرق، کارل نهامر، صدراعظم اتریش گفت، اتحادیه اروپا در مورد ممنوعیت واردات گاز طبیعی روسیه به عنوان بخشی از دور بعدی تحریم ها علیه مسکو، بحث نخواهد کرد.

نهامر در حاشیه دومین نشست اتحادیه اروپا در بروکسل گفت: «اولاف شولتز (صدر اعظم آلمان) این موضوع را به وضوح بیان کرده است که تحریم گاز مورد بحث نخواهد بود.»

اتحادیه اروپا روز دوشنبه بر سر ممنوعیت خرید نفت خام روسیه توافق کردند اما این توافق به طور کامل نیست و معافیت هایی برای ۳ کشور دارد.

نهامر توضیح داد: «جبران (نبود) نفت روسیه آسان تر و در مورد گاز (موضوع) کاملا متفاوت است و به همین دلیل، تحریم گازی، موضوع بسته تحریم بعدی نخواهد بود.»

استونی و بلژیک هر دو با دیدگاه اتریش در مورد تحریم احتمالی تحویل گاز روسیه به این اتحادیه موافق هستند.

نخست وزیر استونی نیز در بدو ورود به این نشست به خبرنگاران اعتراف کرد، اعمال تحریم های بیشتر علیه روسیه دشوار خواهد بود، زیرا شهروندان اتحادیه اروپا را تحت تأثیر قرار می دهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CZ ۰۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    1 0
    البته در بسته های تمرینی دیمی قبلی اشتباهاتی انجام داده اند که هزینه سنگینی را بر این کشورها تحمیل خواهد کرد که فعلا خبر ندارند ولی بزودی خواهند دید که با یک خرس قطبی سربه سر گذاشتن چطور باعث شورش علی اجتماعی در این کشورها خواهد شد!!!!!! بزودی نتایج را خواهیم دید!!!!!!
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    0 0
    خوب امریکا به بهانه بمب شیمیایی به عراق حمله کرد هیچ چی هم پپدا نکرد فقط یک میلیون نفر مردم عراق را کشت روسیه هم باید یک میلیون نفر ازصیونیست ها را باید بکشد تا خودش را به امریکا برساند و اینطوری ضایع نشود
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    0 0
    فقط تروریست های بین المللی در خاک اوکراین با ارتش روسیه می جنگند از جبهه النصره تا بازنشسته های ارتش اسرائیل و 63 کشور دنیا روسیه برای تصرف باقیمانده اوکراین باید بمباران و موشک باران فرشی را جایگزین نماید با این کار مردم از شهرها خارج می شوند و تروریست ها و تانکهای روسی باقی می مانند اما چرا دستورات پوتین را ارتش روسیه اجرا نمی کند بنظر شکافی در تصمیم گیران هرم قدرت روسیه افتاده باشد
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    0 0
    تاکتیک امریکا در تمام دنیا علیه ایران و روسیه همان تاکتیک داعش است یعنی سنگر گیری در شهر و گروگان گیری مردم و ایجاد جنگ درون شهری است روسیه باید بمانند سوریه ارایش نظامی پیدا کند نه ستون کشی تانک
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    0 0
    در ظاهر روسیه به این دلیل در موقعیت ضعف واقع شده است چون مانند امریکای تروریست عمل نکرده است . امریکا در حمله به عراق و افغانستان ابتدا با بمبهای نه تنی تمام کشور را شخم زد و دهها هزار نفر غیر نظامی را به شهادت رساند بعد با خیال آسوده نیروهای زمینی را وارد خاک این کشورها نمود . در زمان اشغال هم با طیب خاطر در مسیرهای داخل شهرها به هر جنبنده ای که دلشان میخواست شلیک می کردند ... روسیه اگر میخواست همانند گاوچران های تروریست امریکائی عمل کند ظرف یک هفته خاک اوکراین را اشغال و سران حکومتی را هم در بند و زنجیر می کرد .
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    0 0
    آرام آرام با نگاهی به متضرران جنگ اوکراین بتدریج آشکار می شود که هدف از جنگ اوکراین مهار اقتصاد 3 کشور بازنده جنگ دوم جهانی یا همان محور متحدین در برابر متفقین هستند یعنی هدف از جنگ نابودی اقتصادی المان ژاپن و ایتالیا است چون انگلیس نفت ارزان امریکا و چین نفت ارزان روسیه را دارد می خرد احزاب آلمانی ها و ژاپنی ها باید تظاهرات ضد اشغالگری باید برگزار کنند وگرنه نابودخواهند شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس