کد خبر 1383043
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳
تظاهرات ضد سعودی و آمریکایی در صعده یمن

هزاران نفر از مردم صعده در شمال یمن به مناسبت روز «فریاد بر سر مستکبرین» به خیابان‌ها آمدند.

به گزارش مشرق، هزاران نفر از مردم صعده واقع در شمال یمن امروز پس از اقامه نماز جمعه به خیابان‌ها آمده و علیه آمریکا، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی شعار دادند.

به نوشته وبگاه شبکه المسیره، راهپیمایی امروز به مناسبت روز «فریاد بر سر مستکبرین» که ابتکار شهید «حسین بدرالدین الحوثی» هر ساله برگزار می‌شود، انجام شد. «شکستن سکوت در مقابل ظلم و استکبار و تلاش برای توسعه نظامی و اقتصادی امت اسلامی» شعار اصلی این روز به شمار می‌رود.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی ضمن در داشتن پارچه نوشته‌هایی حاوی شعار جنبش انصارالله، علیه آمریکا و عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی شعار دادند.

در بیانیه پایانی این تجمع نیز آمده است: «باید سکوت خود را در برابر دشمنان شکست و موضع روشنی در برابر آن‌ها داشت که این مسأله موجب حفظ هویت ایمانی می‌شود. باید امت اسلام را به بیداری و انجام به وظایف خود و بسیج عمومی علیه دشمنان خداوند دعوت کرد.»

در ادامه این بیانیه با هشدار به آمریکا و عربستان سعودی به ادامه دادن جنگ، آمده است که یمن همواره عزتمند و آزاد و مستقل باقی خواهد ماند.

حاضرین در این راهپیمایی در بخش دیگر بیانیه خود به موضوع سازش برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی پرداخته و اعلام کردند، تبلیغاتی که تحت عنوان «صلح» می‌شود، چیزی جز خدمت به دشمنان اسلام نیست و مردم یمن همواره در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محور جهاد و مقاومت، ثابت قدم خواهند ماند.

همچنین قرار است راهپیمایی‌های مشابهی در صنعاء ودیگر استان‌های یمن نیز به همین مناسبت برگزار شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس