فرهاد زمان بازی هم عادت داشت تصمیمات عجیب و غریب بگیرد/مربیان ایرانی زرنگ باشند الان به استقلال نمی آیند

هرگونه انتخاب اشتباهی در انتخاب جانشین فرهاد مجیدی می تواند موقعیت آقای آجرلو در استقلال را هم به خطر بیندازد!

به گزارش مشرق، مهدی پاشازاده با بیان این جمله گفت: من دقیق نمی دانم وقتی بحث تمدید با فرهاد مجیدی و قرارداد ۳ ساله اش واقعی بوده یا فقط در رسانه ها مطرح شده است. اگر واقعیت داشته است باید باشگاه استقلال در این زمینه شفاف سازی کند یا اینکه خود فرهاد مجیدی در این زمینه توضیح لازم را بدهد. حالا که او جدا شده و به تیم اماراتی رفته بهتر است آقای آجرلو انتخاب مناسبی داشته باشد چون درغیر این صورت موقعیت خوب فعلی خودش به به خطر خواهد افتاد.

وی در مورد انتخاب استراماچونی یا کارلوس کی روش نیز اظهار داشت: بعید می دانم استراماچونی پول نقد قطری ها را رها کند، به اینجا بیاید تا قسطی و با هزار مکافات دستمزدش را بگیرد. در مورد کارلوس کی روش هم مطمئن هستم به یک دلیل خاص سرمربی استقلال نمی شود. سن و سال او این اجازه را نمی دهد که هر روز سر تمرین یک تیم باشگاهی باشد و قطعا دنبال هدایت یک تیم ملی است. البته من مطئن هستم با ۶۰۰ یا ۷۰۰ هزار دلار می توان مربی خوب خارجی به استقلال آورد.

بیشتر بخوانید:

لقبی که اماراتی‌ها به فرهاد مجیدی دادند +عکس

کاپیتان سابق استقلال درخصوص احتمال انتخاب یک گزینه ایرانی نیز تصریح کرد: بعید می دانم این اتفاق بیفتد. مربیان ایرانی زرنگ باشند جانشین فرهاد مجیدی در استقلال نمی شوند. اگر کسی چنین شهامتی داشته باشد باید بداند با اولین شکست سکوها و فضای مجازی روزگارش را سیاه می کنند. متأسفم که این حرف را می زنم اما این فضای فعلی اجازه کار کردن به هیچ یک از مربیان ایرانی را نمی دهد.

پاشازاده ضمن اشاره به خداحافظی غیرمنتظره فرهاد مجیدی، یادآور شد: شاید برخی ها شگفت زده شده باشند اما من اصلا شوکه نشدم! فرهاد در دوران بازی هم عادت داشت تصمیمات عجیب و غریب بگیرد و این گونه استقلال را تنها بگذارد. البته زحماتش برای استقلال در فصل تازه به اتمام رسیده قابل تقدیر است. او بدون شکست و با بالاترین امتیاز استقلال را قهرمان کرد ولی چرا دوباره رفت؟ باید می ماند و برای تکرار قهرمانی می جنگید. این رفتار که سابقه هم داشته اصلا زیبنده تیم بزرگ استقلال و هوادارانش نیست.

مدافع سال های نه چندان دور تیم ملی و استقلال در پایان تصریح کرد: یک نکته را لازم می دانم حتما بگویم. هیچ نامی و هیچ اسمی بزرگ تر از اسم بزرگ استقلال نیست. همه ما مدیون این اسم بزرگ هستیم و امروز اگر چهار نفر مهدی پاشازاده را می شناسند به خاطر استقلال است. هواداران هم می دانند استقلال قائم به شخص نیست. خیلی ها به استقلال آمده و رفته اند اما در نهایت این استقلال بوده که مانده است و نباید زانوی غم بغل گرفت. امیدوارم و باز تأکید می کنم امیدوارم باشگاه در انتخاب سرمربی جدید دچار اشتباه نشده و فردی را جانشین مجیدی کند که لایق این نیمکت باشد. از آن گذشته از سرمربی جدید حمایت کند و اجازه ندهد طرف را نیامده فراری دهند

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    1 2
    چرا باید اینقدر پول بیت المال برای مربی ها و بازیکنان کیسه خرج شود؟ گزینهخوب داخلی دارندمه از مکتبشونم هست.
    • کامران IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      1 0
      هزینه دستمزد مربیتون از کل دستمزد استرا با دستیاراش بیشتره
    • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      0 1
      به لنگی چه ربطی داره که حرف بزنه؟ تو به فکر طلب نجومی دروازه بان نیمکت نشینتون باش.
  • ایرانی IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    0 0
    کمک سرپرست بهترین گزینه اس.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس