کد خبر 1383495
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
واکنش رقیب اسکوچیچ به باخت عجیب مقابل مجارستان

سرمربی تیم ملی انگلیس بعد از باخت عجیب به مجارستان واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال انگلیس یکی از رقبای اصلی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و یکی از کاندیداهای قهرمانی در این جام شب گذشته در اولین بازی اش در لیگ ملت های اروپا تسلیم مجارستان شد و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس بعد از این باخت عجیب و دور از انتظار، گفت: ما باید این شکست را بپذیریم مخصوصا اینکه کاری برای رسیدن به پیروزی انجام ندادیم. به نظرم نتیجه تساوی برای هر دو تیم در این بازی عادلانه بود ولی شکست خوردیم.

وی افزود: در این دیدار نتوانستیم فرصت های زیادی را برای خودمان خلق کنیم. گرمای هوا هم در شکست ما دخیل بود. بازیکنان در این بازی انرژی زیادی گذاشتند ولی باید از چنین باخت هایی درس بگیریم.

سرمربی سه شیر ادامه داد: باید این باخت را فراموش کنیم و خودمان را برای برنده شدن در بازی های آینده کنیم. اگر بخواهیم در هر بازی برنده شویم باید تیمی داشته باشیم که تشنه پیروزی باشد.

شاگردان اسکوچیچ در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم های انگلیس، آمریکا و برنده دیدار پلی آف اروپا (اسکاتلند-اوکراین/ولز) رقیب است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    0 1
    انگلیسی های مکار. ممکنه به عمد باخته باشند تا ایرانی ها تلاش زیادی نکنن وحریف رو دست کم بگیرند. ما باید نهایت تلاشمون رو برای برنده شدن بر انگلیس بکنیم ( و این باخت های احتمالا ظاهری اونها رو در این برهه ندیده بگیریم )

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس