جای من در قهرمانی استقلال خالی بود/ چهارشنبه با اسکاتلند بازی داریم؛ هفته بعد با اوکراین/ بازی برای قهرمان لیگ ایران باعث افتخار است

مدافع خارجی اسبق استقلال گفت: هنوز هم نتایج تیم استقلال را دنبال می کنم و خوشحالم که این تیم توانست با نتایج فوق العاده خوب خودش قهرمان ایران شود.

به گزارش مشرق، هرایر مکویان، مدافع ملی پوش ارمنستانی اسبق تیم استقلال درباره دیدار اخیر تیمش در لیگ ملت های اروپا مقابل ایرلند و بازی های پیش رو مقابل اسکاتلند و اوکراین و همچنین قهرمانی استقلال اظهاراتی را مطرح کرد:

از اوضاع و احوال تیم استقلال خبر داری؟

بله! خیلی خوشحال شدم وقتی شنیدم استقلال توانست با نتیجه فوق العاده چشمگیری در لیگ فوتبال ایران قهرمان شود. من از فصل چهاردهم تا شانزدهم سه سال در تیم استقلال بودم اما متاسفانه نتوانستیم قهرمان لیگ برتر شویم. با این همه از وقتی که از استقلال جدا شدم همواره نتایج این تیم را دنبال می‌کردم.

می دانی که استقلال با چه شرایطی قهرمان شد؟

بله! با وجود دوستان خوبی که در ایران دارم تقریباً همه نتایج استقلال را می دانستم. این تیم بدون باخت و با بیشترین امتیاز در تاریخ لیگ برتر ایران قهرمان شد که اینها همه رکوردهای فوق‌العاده‌ای است. ای کاش من هم عضو این تیم بودم تا این افتخار نصیب من هم می شد. فکر می کنم جای من در این جشن قهرمانی خالی بود. ولی با این وجود به همه هواداران استقلال تبریک می گویم. به خصوص دوستان مسیحی استقلالی خودم در ایران که در آن مدت خیلی به من لطف می کردند. من سه سال همراه با خانواده ام در ایران زندگی می کردم و هرگز آن سال ها را فراموش نمی کنم.

بیشتر بخوانید:

تیم جدید مجیدی را بشناسید/ کوچ سرمربی قهرمان به منطقه ناشناخته در کنار «ببرهای خفته»

خبر داری که فرهاد مجیدی سرمربی این تیم در پایان فصل از استقلال جدا شد؟

بله شنیدم و امیدوارم یک مربی خوب برای استقلال به این تیم بیاید. چون استقلال فصل بعد کار سخت تری دارد. معمولاً تیم هایی که قهرمان می شوند فصل بعد شرایط سخت تری دارند. چون هم باید از عنوان قبلی خود دفاع کنند و هم تیم های مقابل با این نگاه به میدان می‌آید که می خواهند با تیم قهرمان بازی کنند.

تو عضو تیم ملی ارمنستان هستی. دیروز با تیم ایرلند بازی داشتید؟

بله! از دیروز مسابقات لیگ ملت های اروپا استارت خورد و ما در گروه E با تیم های اسکاتلند، ایرلند و اوکراین همگروه هستیم. خوشبختانه در بازی اول من هم در ترکیب تیم بودم و توانستیم با نتیجه یک بر صفر تیم خوب ایرلند را شکست بدهیم. البته ما در این بازی میزبان بودیم و باید این سه امتیاز را می‌گرفتیم.

جای من در قهرمانی استقلال خالی بود/ چهارشنبه با اسکاتلند بازی داریم؛ هفته بعد با اوکراین/ بازی برای قهرمان لیگ ایران باعث افتخار است هرایر مکویان در حال دفع توپ مقابل مدافع جلو کشیده ایرلند پاتریک دافی

مربی تان اسپانیایی است؟

بله! خواکین کاپاروس سرمربی تیم ماست که خوشبختانه به من هم اعتماد دارد و در این بازی هم ۹۰ دقیقه در ترکیب اصلی تیم حضور داشتم. ما چهارشنبه بازی سختی مقابل اسکاتلند داریم و یکشنبه هفته بعد هم باید با اوکراین در هلند مسابقه بدهیم چون آنها نمی توانند در کشور خودشان میزبانی کنند.

چقدر به صعود از گروه تان امیدوارید؟

خیلی زیاد! خوشبختانه بچه های تیم ما خیلی خوب هستند و شرایط خیلی عالی را تجربه می کنیم. امیدوارم که این اتفاق بیفتد.

تا به حال شده به حضور دوباره در لیگ ایران فکر کنی؟

چرا که نه! اگر شرایط فراهم شود حتما می آیم. لیگ ایران یکی از لیگ های سطح بالای منطقه است. ضمن اینکه من خاطرات خوبی از حضور در لیگ ایران دارم و امیدوارم روزی دوباره بتوانم در این کشور فوتبال بازی کنم.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تاج خروس IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    1 2
    فقط تو نیستی که بعد از سالها جام میخواهی، الان ۴۰۰۰ تا کیسه ای دیگه هم که تنها ۱ دقیقه از جلوی درب باشگاه رد شدن سهم جام اهدایی رو میخوان.
    • قاسم IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      0 1
      حتما باید بروز بدی داری می سوزی؟
  • IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    1 0
    این بنده خدا مگه هنوز فوتبال بازی میکنه؟ اون اخربن بار که استقلال قهرمان شد فکرکنم دلار ۸۰۰ تومن بود.اگه تا دلار ۳۳۰۰۰ تومنی استقلال میموند رنگ قهرمانی رو میدید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس