کد خبر 1383907
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
مقایسه جالب مسی با نادال توسط اسکالونی

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین پس از گلات کاپیتان تیمش مقابل استونی از او تمجید و بازیکن شماره ۱۰ آلبی‌سلسته را با رافائل نادال مقایسه کرد.

به گزارش مشرق، لیونل اسکالونی در پی برتری ۵ بر صفر شب گذشته (یکشنبه) شاگردانش مقابل استونی در دیداری دوستانه در ورزشگاه ال‌سادار واقع در شهر پامپلونای اسپانیا، از کاپیتان تیمش که در این دیدار هر پنج گل آلبی‌سلسته را به ثمر رساند، تمجید کرد و او را با رافائل نادال تنیسور اسپانیایی مقایسه کرد که اخیراً برای چهاردهمین بار فاتح گرنداسلم رولان گاروس شد و شمار قهرمانی‌اش در رقابت‌های گرنداسلم را به ۲۲ رساند.

سرمربی تیم ملی آرژانتین پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «TVP»، در تمجید از فوق‌ستاره‌اش که در این بازی گلات کرد، گفت: نمی‌دانم دیگر چه بگویم. صحبت در مورد مسی خیلی سخت است. درست مثل اینکه بخواهی درباره رافائل نادال صحبت کنی، چه می‌خواهی در مورد او بگویی؟ بهتر است روزنامه‌نگاران در این باره صحبت کنند و حرف بزنند. هیچ واژه‌ای برای توصیف کارهایی که مسی می‌کند، باقی نمانده است.

اسکالونی افزود: مسی منحصر به فرد است و حضور وی در تیم ملی باعث خوشحالی است. تمرین دادن او برای من و کل کادر فنی‌ لذت‌بخش است. ما تنها می‌توانیم از لئو تشکر کنیم. من فکر نمی‌کنم او فقط میراث آرژانتین باشد. او میراث جهان و میراث فوتبال جهان است. روزی که مسی دیگر بازی نکند، دل‌مان برایش تنگ خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس