«گلعاد اردان» نایب رئیس مجمع عمومی سازمان ملل شد/ حماس واکنش نشان داد

سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل به سمت نایب رئیس مجمع عمومی سازمان ملل متحد انتخاب شد.

به گزارش مشرق، «گلعاد اردان» سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل، روز سه شنبه در جلسه رای گیری که در مقر سازمان ملل در نیویورک برگزار شد، به عنوان نایب رئیس مجمع عمومی سازمان ملل در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی که از ۱۸ سپتامبر آغاز می‌شود، انتخاب شد.

بدین ترتیب، سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل به مدت یک سال نایب رئیس مجمع عمومی سازمان ملل خواهد بود.

این تصمیم در جریان نشست اعضای مجمع عمومی سازمان ملل (۱۹۳ کشور) که هم اکنون در مقر دائمی سازمان ملل در نیویورک و با حضور عبدالله شهید رئیس دوره‌ای کنونی مجمع و آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در حال برگزاری است، گرفته شد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شامگاه سه شنبه بیانیه‌ای مطبوعاتی در خصوص انتصاب گیلعاد اردان سفیر رژیم صهیونیستی به سمت معاون رئیس مجمع عمومی سازمان ملل صادر کرد.

به گزارش وبگاه خبری فلسطینی «سوا»، در این بیانیه آمده است: انتصاب گیلعاد اردان نماینده رژیم اشغالگر صهیونیستی در مقام عالی سازمان ملل، اهانت به ارزش‌های آزادی و عدالت و تهدیدی برای صلح و امنیت بین المللی است.

حماس تاکید کرد: ما انتصاب گیلعاد اردان نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل را به عنوان معاون رئیس مجمع عمومی سازمان ملل متحد به شدت محکوم می‌کنیم و آن را تحریکی برای احساسات مردم خود و دوستداران صلح و عدالت در جهان می‌دانیم.

این جنبش افزود: این اتفاق همچنین توهین به نظام بین المللی است که مسئولیت پایان دادن به اشغال فلسطین را بر عهده دارد و باید سران رژیم اشغالگر را به سبب جنایات و تروریسمی که علیه مردم فلسطین و مردم منطقه عربی مرتکب شده‌اند، بازخواست کند.

حماس تاکید کرد: ما از سازمان ملل متحد و کشورهای دوست که از آزادی و حق تعیین سرنوشت مردم حمایت می‌کنند، می‌خواهیم که به منظور حمایت از حقوق بشر برای تغییر این تصمیم شرم آور تلاش کنند و از مصونیت جنایتکاران جنگی و فرار آنها از مجازات در برابر دادگاه‌های بین المللی خودداری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    1 0
    سازمان ملل خودش گماشته است
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    0 0
    تو خیلی غلط میکنی سگ ناصبی برای ما شیعیان شما ناصبی جماعت و جهود جماعت هیچ فرقی نمی‌کنید هر دوتون از یک نوع نجاست و کثافت هستید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس