نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ۱۴۰۱ اعلام شده است و براساس اطلاعیه سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، مهلت واریز وجه از سوی منتخبان تا ۲۵ خرداد تمدید شد.

به گزارش مشرق، سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به آدرس sale.iranecar.com در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مهلت واریز وجه منتخبان قرعه کشی خودرو که پیش از این ۱۸ خرداد اعلام شده بود تا ۲۵ خرداد تمدید شد.

در این اطلاعیه آمده است:
با توجه به پرسش‌ها و ابهامات متقاضیان ثبت نام کننده در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، در رابطه با منتخبین اصلی و رزرو، به اطلاع می‌رساند در راستای شفاف سازی موضوع، پس از بررسی و اعمال نظارت‌های لازم، اسامی منتخبین اصلی و رزرو در این سامانه درج شده و ازطریق پیامک نیز به متقاضیان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

تخصیص خودرو به منتخبان فهرست ذخیره برای اولین بار

لازم به ذکر است چنانچه نفرات اصلی به هر دلیل فرایند تکمیل خرید خود را در زمان‌های تعیین شده انجام ندهند براساس اولویت از افراد رزرو نسبت به جایگزینی آن‌ها اقدام خواهد شد.

فرایند واریز وجه از سوی منتخبین اصلی توسط شرکت‌های خودروسازی آغاز شده و تا تاریخ ۲۵ خرداد ماه جاری ادامه خواهد یافت. پس از تکمیل ثبت نام منتخبین اصلی، در صورت وجود ظرفیت، به منتخبین رزرو بر اساس اولویت اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • MD ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    1 0
    سلام 1- حقوق قانونی بازنشستگان 1400 صادره طبق قانون را پرداخت ننمودند 2- تورم سال 1401 براساس آمار بانک مرکزی 38 درصد است دولت ده درصد برای بازنشستگان فقیر ومتوسط تا 10 میلیون تومان است برای استادان پزشکان و نمایندگان مجلس و دولت رقم 40- و60 درصد افزایش حقوق دارند و سایر مزایا دارند مثل اضافه کاری ماموریت مسکن کارانه و....... ولی بازنشستگان متوسط و فقیر این مزایا را ندارند یارانه شان را قطع نمودند و سایر کالاها قیمت سر سام آور افزایشی دارد و فرزندان بیکار یا دانشجو دارند . تبعیض و بی عدالتی مشهود و واضح است.بازاریان و مغازه داران و مشاعل آزادگران می خرند و گران می فروشند وضرر نمی کنند مسئولان به قانون عمل نکردند اعتراضات خیابانی در حال شکل گیری است. مثل تبریز اهواز و رشت و...... رسانه هادر انعکاس موضوع به مسئولان سانسور می کنند در حالیکه می توانند به مسئولان کمک کنند و دولت در جریان نیست ولی وزیر تعاون به جای مداخله از حل آن فرار می کند و بازنشستگان با حقوق کم جوابگو زن و بچه ها نیستند و30 سال کسورات دادند اطلاع رسانی بفرمایید نترسید انتقاد سازنده است کمک به دولت است.تا فرمایشات مقام معظم رهبری وقانون را برای بازنشستگان کشوری و.... اجرا نمایند ممنون
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    1 0
    آیا درسته که واریز قرعه کشی تا ۱۴۰۱/۳/۲۵ تمدید شد
  • سحر IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    0 0
    مهلت واریز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس