مرگ‌ومیرهای 700 نفری کرونا از یاد نمی‌رود/ تلاش ستودنی دولت سیزدهم در مهار کرونا

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در ابتدای دولت دولت سیزدهم تعداد فوتی های کرونا به حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ نفر در روز می رسید، و این مرگ و میرهای تلخ از یاد نمی‌رود .

به گزارش مشرق، ولی اسماعیلی نماینده گرمی و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به خبر صفر شدن آمار فوتی کرونا از قول وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: این که بعد از دو سال و ۳ ماه تلاش شبانه‌روزی مسئولین کادر درمان، متخصصان، پزشکان و پرستاران نتیجه داد و ما پنج شنبه گذشته یک روز بدون فوتی را تجربه کردیم، جای بسی خرسندی است.

 وی با بیان اینکه در ابتدای دولت دولت سیزدهم تعداد فوتی های کرونا به حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ نفر در روز می رسید، و این مرگ و میرهای تلخ از یاد نمی‌رود تصریح کرد: شرایط کشور شرایط خوبی نبود کسب و کار ها تعطیل شده بود و زندگی عادی مردم نیز مختل شد.

عضو ستاد ملی کرونا با بیان اینکه صفر شدن آمار فوتی کرونا نتیجه تلاش‌های دکتر عین اللهی، وزارت بهداشت، رئیس جمهور و دولت آقای رئیسی است، اضافه کرد: با آغاز به کار دولت سیزدهم و عزم و اراده مسئولین دولت، شخص رئیس جمهور و وزارت بهداشت شاهد کنترل کرونا بودیم و امروز به مرحله رسیدیم که آمار فوتی کرونا به زیر پنج نفر و حتی روزی یک یا دو نفر می رسد.

اسماعیلی از زحمات اعضای این ستاد تشکر کرد و گفت: در جلسات ستاد هر هفته سه ساعت با حضور مسئولین ارشد نظام اقدامات استان به استان بررسی و راه حل ارائه می‌گردید.

وی همچنین از زحمات نیروی انتظامی، سپاه و بسیج در راه اندازی طرح حاج قاسم سلیمانی و مبارزه محله محور با کرونا تقدیر کرد و افزود: مجموعه این عوامل دست بدست هم داد تا روزهای عادی به کشور بازگردد.

عضو ستاد ملی کرونا با بیان اینکه امیدواریم به روزی برسیم که هیچ هموطن ما به خاطر شرایط بیماری کرونا جان خود را از دست ندهد، افزود: این مستلزم آن است که مردم همچون گذشته همراه بوده و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

اسماعیلی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نظام سلامت، پزشکان و پرستاران گفت: ما باید قدردان تلاش مسئولین وزارت بهداشت، کادر درمان دولت سیزدهم باشیم و آرامش فکری، روانی، روحی و زندگی عادی امروز مردم مدیون این تلاشهاست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    2 0
    کشته های کرونا یا کشته های داروی رمدسیویر؟
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    1 0
    این قضیه هیچ ارتباطی با وزیر بهداشت و وزارت خانه بهداشت نداره. خود سازندگان ویروس فتیله اش رو کشیدن پائین. کرونا تو همه دنیا چه کشورهای واکسن زده و چه کشورهای واکسن نزده فروکش کرده. لطفا اوضاع اقتصادی را سروسامان بدید
  • ناشناس IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    0 1
    طبق آمارهای رسمی . بیش از 92 درصد از واکسنهای مورد استفاده در ایران ساخت سینوفارم چین بوده است . کشورهای همسایه ایران از قبیل ترکیه و امارات و عراق هم قبل از ایران داشتند از سینوفارم یا سینوواک چین استفاده میکردند. خدا لعنت کند این چینی ها را که تا ما واکسن نساختیم به ما واکسن ندادند و بجایش از 8 ماه قبلش به کشورهای همسایه واکسن دادند . یعنی چینی ها هم همدست آمریکاییها بودند ؟؟؟؟
    • FR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      0 0
      این را باید از روحانی پرسید !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس