کد خبر 1385102
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳
شاخ به شاخ نیسان و پژو

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌شرقی از برخورد شاخ به شاخ پژو ۴۰۵ با نیسان وانت در محور سراب - نیر با سه کشته و سه مصدوم خبر داد.

به گزارش مشرق، شادی‌نیا سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌شرقی گفت:برخورد شاخ به شاخ پژو ۴۰۵ با نیسان وانت در مسیر سراب به نیر محدوده نرسیده به روستای ساری‌قیه منجر به فوت سه نفر و مصدومیت سه نفر آقا (۱۸ ساله، ۲۰ ساله،۲۷ ساله) شد.

 مصدومان این حادثه بعد از انجام عملیات رهاسازی توسط عوامل هلال‌احمر و با انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی توسط کارشناسان پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ کلیان، صائین، نیر و سراب یک به بیمارستان امام خمینی (ره) سراب انتقال داده شدند.

دو سرنشین در محل و یک مصدوم این حادثه در بیمارستان سراب فوت کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    8 0
    خدا رحمتشون کنه. خود ما ایرانی ها هم خداوکیلی خیلی بی احتیاطیم تو رانندگی بعد میگیم چرا اینقدر کشته داریم.ایمنی ماشین و جاده خیلی مهمه ولی ایا ما فرهنگ رانندگی اروپایی ها رو داریم؟ نه
  • از شهرستان سراب IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    0 0
    این محور بسیار پرتردد هست و کوهستانی جاده ای که غرب و شمالغرب و جنوب غرب ایران رو به شمال متصل میکنه مخصوصا تعطیلات سیل عظیم مسافرین عبوری به سمت سرعین اردبیل مغان آستارا و گیلان ازین جاده تردد میکنند ظرف یک ماه اخیر حدود 5 تصادف منجر به فوتی در این محور داشتیم جاده تک بانده که ابدا مناسب این مسیر کوهستانی و مه گیر نیست کاش میشد این جاده رفت و جاده قدیم گردنه صائین که متروکه مانده برگشت میشد لااقل تصادفات انحراف از جاده کم و شاخ به شاخ از میان میرفت
  • IR ۰۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    0 0
    نیسان های سمت تبریز خیلی خطرناکند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس