کد خبر 1385413
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
احتمال برگزاری اردوی تیم ملی در اروپا

مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران توضیحاتی درباره آخرین وضعیت شاگردان دراگون اسکوچیچ قبل از بازی با الجزایر و اردوهای بعدی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال درباره ورود تیم ملی الجزایر به قطر برای برگزاری دیدار دوستانه با ایران اظهار داشت:‌ این تیم با تأخیر به دوبی آمد قرار بود پیش از ظهر روز گذشته وارد قطر شود و یک جلسه تمرین هم انجام بدهد اما بنا به دلایلی دیر رسیدند و امروز قرار است اولین تمرین خود را برگزار کنند.

وی اظهار داشت: امروز اولین تمرین خود را در دوحه برگزار می‌کنند تا برای بازی یکشنبه با ایران به نهایت آمادگی برسند. این مسابقه ساعت ۲۱:۳۰ به وقت محلی برگزار خواهد شد.

وی در مورد شرایط تیم ملی کشورمان عنوان کرد:‌خدا را شکر تمرینات خوبی را پیگیری می‌کنیم تا الان بازیکن مصدومی نداریم البته یکی دو بازیکن مصدومیت سطحی داشتند که به تمرینات ملحق شدند. در حال حاضر تمام نفرات در آمادگی حداکثری قرار دارند  تا تیم بازی تدارکاتی را انجام بدهد و به اهداف کادر فنی دست یابیم.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران در مورد اینکه آیا قبل از پایان اردوی قطر برخی نفرات در این کشور می‌مانند یا همراه تیم ملی به کشور باز می‌گردند، توضیح داد:‌ تا روز پایانی اردو تمام بازیکنان در اختیار کادر فنی هستند.

جماعت در خصوص زمان پایان اردوی تیم ملی در قطر پاسخ داد:‌ تیم ما یک روز پس  از برگزاری بازی با الجزایر در روز یکشنبه هفته آینده اردوی ما در قطر به پایان می‌رسد و بازیکنان و کادر فنی به تهران بازمی‌گردند.

وی درباره اینکه آیا مشخص شده تیم ملی در فیفادی بعدی به مصاف کدام تیم می‌رود، خاطرنشان کرد:‌ تاکنون جزئیات مورد بررسی قرار گرفته است ابتدا باید کاروان به تهران بازگردد تا کادر مدیریتی و سرپرستی با توجه به جزئیاتی که در این چند روز درباره‌اش صحبت کردند تصمیم نهایی را بگیرند البته به این دلیل که در سپتامبر امکان برگزاری اردو در قطر وجود ندارد باید آپشن‌های دیگر را بررسی کنیم. احتمال دارد به سمت برگزاری اردو در کشورهای اروپایی را کشوری مثل ترکیه برویم این مسائل باید مورد بررسی قرار بگیرد.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اینکه آیا تماشاگری برای تماشای بازی ایران و الجزایر به ورزشگاه می‌آید، گفت: با توجه به شرایط کشور قطر تا این لحظه در مورد حضور تماشاگران و فرآیند بلیت‌فروشی مواردی مطرح نشده است.

جماعت در خصوص اعتراض علیرضا جهانبخش به وضعیت آماده‌سازی تیم ملی گفت:‌ بهتر است خودش صحبت کند تا ببینیم مشکل به چه صورتی است اما فضای اردویی ما نسبتاً خوب است و تاکنون دچار مشکل حادی در قطر نشده‌ایم. البته بازیکنان و کادر فنی نکاتی را در مورد زمین تمرین اعلام کرده‌اند با پیگیری‌های فدراسیون زمین تمرین خود را تغییر دادیم.

وی در مورد گرمای هوای دوحه تصریح کرد: زمانی که ما تمرین می‌کنیم وضعیت آب و هوایی به شکلی است که قابلیت تمرین و فعالیت برای بچه‌ها وجود دارد و مشکل خاصی تا این لحظه نداشتیم.

مدیر رسانه ای تیم ملی در گفت‌وگو با برنامه ورزشگاه در خصوص اینکه آیا دلیل اصلی مشکلات تیم ملی برای برگزاری بازی دوستانه مالی است و به مباحث تحریم و محدود بودن گزینه‌ها باز می‌گردد توضیح داد:‌ اگر بخواهم صادقانه جواب بدهم همه این مسائلی که اشاره کردید جزو مشکلات ما است ما نمی‌توانیم خود را خارج از تحریم کشور بدانیم. فوتبال ایران به دلیل تحریم نه تنها در حوزه بازی‌های دوستانه بین‌المللی بلکه برای دریافت مبالغی که در فیفا و AFC دارد دچار مشکل است. فیفا برای تیم‌هایی که اکنون به جام‌جهانی صعود کرده‌اند مبلغی نزدیک به ۱.۵ میلیون یورو به عنوان هزینه آماده‌سازی پرداخت کرده است. تصور کنید اگر این مبلغ اکنون در جیب ما و خزانه فدراسیون بود در مورد زیرساخت چه امکانات تمرینی یا اردویی داشتیم؟ نمی‌توان منکر تحریم‌ها شد اما با عنایت به این موضوع باید تحرکات، تلاش و رایزنی‌های خود را بیشتر کنیم تا در فیفادی پیش‌رو به بهترین شکل بتوانیم تیم ملی را آماده جام‌جهانی کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    1 0
    بدون بازی دوستانه ؟
  • سید فروزان CH ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    1 0
    اردو در اروپا برای بازیهای قطر ؟؟؟؟ هزینه را صرف امکانات کنید در جزیره کیش اردو بزنید به آب و هوای قطر نزدیک است ، برای چه در ترکیه ؟؟؟؟؟؟هنوز وضع پیراهن تیم ملی را مشخص نکردید دنبال هزینه کردن در ترکیه هستید ؟؟؟؟؟؟
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    0 0
    کره جنوبی این 2 بازی تدارکاتی با برزیل و پاراگوئه انجام داده شما اصلا مشخصه هیچ بازی قرار نیست بکنید ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس