کد خبر 1385541
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵
وضعیت ژنرال پرویز مشرف بحرانی اعلام شد

خانواده ژنرال «پرویز مشرف» حاکم نظامی سابق پاکستان با اعلام بستری شدن وی در بیمارستان، گفتند که وی در حال سپری کردن لحظات بحرانی است.

به گزارش مشرق، رسانه‌های پاکستان روز جمعه به نقل از اعضای خانواده رئیس جمهوری پیشین این کشور اعلام کردند: وضعیت مشرف بحرانی است.

برخی چهره‌های رسانه‌ای پاکستان گزارش رسانه‌های هندی مبنی بر درگذشت حاکم نظامی سابق پاکستان را تکذیب کرده و اعلام کردند: خانواده وی بستری شدن ژنرال مشرف در بیمارستان را تایید کرده‌اند.

در این پیام آمده است: ژنرال مشرف ۷۸ ساله که گفته می‌شود هم اکنون در دبی بسر می‌برد، به دلیل عارضه به یک نوع بیماری نادر (آمیلوئیدوز) از ۳ هفته گذشته در بیمارستان بستری شده و اکنون مرحله سختی را سپری می‌کند که در آن بهبودی امکان پذیر نیست و اعضای بدن وی دچار اختلال شده است.

پرویز مشرف در سال ۱۹۹۹ (۱۳۷۸ شمسی) دولت نواز شریف نخست وزیر وقت پاکستان را با انجام کودتای نظامی برکنار و تحت معامله و میانجگیری دولت سعودی وی را به ریاض تبعید کرد.

از سوی دیگر مشرف نیز چند سال دوران تبعید خود خواسته‌اش را در شهرهای دبی و لندن گذراند و چهارم فروردین ۱۳۹۲ وارد کراچی شد. پس از آن حاکم نظامی سابق پاکستان که به دلیل داشتن پرونده های قضائی متعدد ممنوع الخروج شده بود، ۲۸ اسفند سال ۹۴ (۱۸ مارس ۲۰۱۶) با حکم دیوان عالی و با هدف انجام معالجات پزشکی، پاکستان را به مقصد دوبی ترک کرد و دیگر به این کشور برنگشت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • شهاب IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    7 0
    بی در و پیکر ترین کشور جهان سرنوشت سیاستمداران پاکستان: کودتا، ریاست جمهوری، برکناری، محاکمه، تبعید به عربستان یا انگلیس و دوباره همین دور باطل
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    4 0
    قتل بینظیر بوتو در زمان او اتفاق افتاد . در میان انبوهی از جمعیت هوادار
  • ایرانی US ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    4 0
    اخر و عاقبت نماینده انگلیس همین خواهد بود این مهره ها بعد از سوختن به روشی خاص از بین می روند.
  • IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    0 0
    جونش مهم نیست مواظب فرق موی وسط سرش باشید!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس