فروپاشی امنیت و اخلاق در جامعه آمریکایی/ وقتی FBI بزرگ‌ترین کودک‌آزاری و تجاوز جنسی در ورزش را نادیده گرفت

چهره واقعی مدینه فاضله آمریکا با پرونده جنجالی فساد بزرگ اخلاقی در ورزش این کشور به جهانیان برملا شد.

به گزارش مشرق، بازشدن پای FBI در یکی از بزرگترین فسادهای اخلاقی و جنسی، ایالت متحده که همواره مدعی است سردمدار فرهنگ، اقتصاد، سیاست و قدرت نظامی است و با سیطره رسانه ای که در دنیا دارد می خواهد کشور خود را به عنوان «مدینه فاضله» به کل دنیا تحمیل کند را در شوک فرو برده است.

در این میان پرونده جنجالی فساد اخلاقی و سیستماتیک در ورزش آمریکا که اخیرا پای FBI نیروهای ویژه آمریکا را نیز به این پرونده بزرگ باز کرده؛ بار دیگر نشان داد که این مدینه فاضله چیزی جز دروغ و توهم نیست.

فروپاشی امنیت و اخلاق در جامعه آمریکایی/ وقتی FBI بزرگ‌ترین کودک‌آزاری و تجاوز جنسی در ورزش را نادیده گرفت

پرونده جنجالی فساد اخلاقی در اردوی تیم ملی بانوان ژیمناستیک که 90 قربانی آزار جنسی دارد باعث شده دست FBI رو شود و لاپوشانی نیروهای ویژه آمریکا برای کل دنیا افشا گردد.

*FBI مدافع حقوق «کودک آزار جنسی»

FBI که جزو نیروهای ویژه آمریکا است و باید مدافع حقوق و امنیت شهروندان کشورش باشد ولی به شکل عجیبی شکایت های مکرر ورزشکاران بانوی این کشور علیه آزار جنسی را نادیده می گیرد تا فاجعه بزرگ تری رخ دهد و احساسات 90 ورزشکار ژیمناست کار جریحه دار شود و در کل جامعه این کشور وارد بحران گردد.

«لری نصار» پزشک متخلف تیم ژیمناستیک آمریکا متهم اصلی پرونده آزار جنسی است که در میان سال های 2012 تا 2016 بیش از 90 تجاوز جنسی انجام داده است. این پزشک تیم ملی آمریکا به 175 سال زندان محکوم شده است.

فروپاشی امنیت و اخلاق در جامعه آمریکایی/ وقتی FBI بزرگ‌ترین کودک‌آزاری و تجاوز جنسی در ورزش را نادیده گرفت

*غرامت یک میلیارد دلاری در انتظار FBI به خاطر سهل انگاری

اکنون با باز شدن پرونده بزرگ فساد اخلاقی در ورزش آمریکا 90 زن ورزشکار خواهان غرامتی سنگین از FBI به خاطر کوتاهی در عملکرد و بررسی نکردن دقیق پرونده فساد شدند.

وکلای بیش از 90 زن و دختری که توسط لری نصار، پزشک سابق تیم ژیمناستیک ایالات متحده مورد آزار جنسی قرار گرفتند، خواهان غرامتی به مبلغ بیش از 1 میلیارد دلار از FBI شدند.

ماجرا از این قرار است که FBI شواهدی از آزار جنسی این پزشک منحرف در سال 2015 دریافت کرد. ماموران با ورزشکارانی از جمله خانم مارونی(دارنده طلای المپیک) مصاحبه کردند که شهادت مفصلی ارائه کرد. در نهایت، آنها هیچ اقدامی برای تشدید تحقیقات یا توقف آقای نصار که به درمان ده‌ها بیمار از جمله بیمارانی در ایالت میشیگان ادامه داد، انجام ندادند.

*90 دختر ورزشکار قربانی بی تدبیری FBI

طبق گفته بازرس کل وزارت دادگستری آمریکا تابستان گذشته گزارشی در مورد سوء مدیریت F.B.I در این موضوع، نزدیک به پنج سال پس از ماجرای پزشک متخلف، منتشر کرد، همچنین به مجریان قانون ایالتی یا محلی در مورد اتهامات کودک آزاری این فرد متجاوزگر اطلاع نداد.

فروپاشی امنیت و اخلاق در جامعه آمریکایی/ وقتی FBI بزرگ‌ترین کودک‌آزاری و تجاوز جنسی در ورزش را نادیده گرفت

دستگیری پزشک سابق تیم ملی ژیمناستیک ناشی از تحقیقاتی بود که توسط اداره پلیس دانشگاه ایالتی میشیگان پس از اظهار نظر یک نوجوان 16 ساله در مورد سوء استفاده از او انجام شد.

دبلیو جی ابوت، بازرس کل مایکل لانگمن، مسئول دفتر ایندیاناپولیس FBI و مامور در آن دفتر را به اظهارات نادرست به بازرسانی که در حال انجام تحقیق در مورد چگونگی آنها و سایرین در FBI بودند،  متهم کرد.

*مامور FBI متهم اصلی پرونده بزرگ تجاوز به ورزشکاران دختر

لانگمن دو هفته قبل از اینکه خانم بیلز، خانم مارونی، خانم رایسمن و خانم نیکولز (بانوان ژیمناستیک کار) شهادت دلخراشی را در مورد برخورد FBI با موضوع نصار به کنگره ارائه کردند، اخراج شد. از جمله اشتباهات آقای لانگمن، 17 ماه انتظار برای مستندسازی مصاحبه خود با خانم مارونی، اولین قربانی آقای نصار بود که توسط F.B.I مصاحبه شد.

مارونی دارنده مدال طلای المپیک 2012 لندن در آن زمان 13 سال داشت و به نوعی کودک به شمار می رفت ولی روایت تکان دهنده این ورزشکار دختر بیش از پیش چهره کریه و زشت ایالت متحده را به دنیا نشان داد.

دختر 13 ساله که در مسابقات المپیک 2012 لندن مدال طلا گرفت روایت می کند که در روز دوبار از سوی پزشک متخلف مورد آزار جنسی قرار می گرفت و این مصداق کودک آزاری به شمار می آید.

فروپاشی امنیت و اخلاق در جامعه آمریکایی/ وقتی FBI بزرگ‌ترین کودک‌آزاری و تجاوز جنسی در ورزش را نادیده گرفت

در این باره گزارش های تخلفات از سوی مامور لانگمن از FBI درست ثبت نشد. ورزشکار دارنده مدال المپیک تاکید می کند که مامور متخلف FBI بعد از 2 سال یعنی در سال 2017 این آزار جنسی را به صورت دیرهنگام ثبت کرده است.

*گزارش غیر واقعی و خلاف واقع از FBI در پرونده آزار جنسی

همچنین در گزارش ثبت شده اظهارات مخالف گفتارش ثبت شده و در ارائه جزئیات آزار جنسی از سوی پزشک متخلف تیم ملی آمریکا اطلاعات نادرستی ثبت شده است.در این گزارش همچنین آمده است که خانم نیکولز و خانم رایسمن از مصاحبه با F.B.I خودداری کردند که به گفته آنها صحت ندارد.

خانم مارونی در سپتامبر به کنگره گفت: آنها ترجیح دادند در مورد آنچه من گفتم دروغ بگویند و از یک «کودک آزار سریالی» به جای من محافظت کنند. اگر F.B.I کار خود را درست انجام می داد نصار قبل از اینکه فرصت سوء استفاده از صدها دختر، از جمله من را داشته باشد، متوقف می شد.

در گزارش بازرس کل آمده است که F.B.I مصاحبه های شاهدان را اشتباه انجام داده و اطلاعات موثق در مورد سوء استفاده را به اطلاع مقامات ذیربط نرسانده است.

فروپاشی امنیت و اخلاق در جامعه آمریکایی/ وقتی FBI بزرگ‌ترین کودک‌آزاری و تجاوز جنسی در ورزش را نادیده گرفت

همچنین مشخص شد که نصار (پزشک متخلف) بین ژوئیه 2015، زمانی که ژیمناستیک ایالات متحده برای اولین بار اتهامات علیه او را به دفتر فیلد ایندیاناپولیس گزارش داد، و اوت 2016، زمانیکه اداره پلیس دانشگاه ایالتی میشیگان شکایت جداگانه ای دریافت کرد، از 70 ورزشکار یا بیشتر سوء استفاده جنسی کرده است.

*برملایی چهره واقعی ایالت متحده

تمام این اظهارات و اتفاقات ناگوار برای 90 ورزشکار بانوی قربانی جنسی نشان می دهد FBI متهم اصلی پرونده فساد اخلاقی بزرگ در ورزش این کشور است و به صورت عمد از از فرد کودک آزار و منحرف حمایت کرده تا این فساد بزرگ افشا نشود.

پرونده فساد اخلاقی در ورزش آمریکا بار دیگر چهره واقعی غرب وحشی را به دنیا نشان می دهد. واقعیت جامعه آمریکا که مدعی الگوی برتر برای دنیا است چیزی جز تجاوز، فساد اخلاقی و کشتارهای روزانه کودکان بی گناه در مدارس و خیابان های این کشور با سلاح گرم نیست که درمیان اخبارهایی با رنگ و لعاب زندگی مدرن، کمتر به چشم می آید و بازتاب داده می شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • NL ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    2 13
    اعراب همیشه متجاوز و کثیف بودن و به جنس مونث نگاه کثیف جنسی داشتن و امریکا باید این موجودات نجس را به امریکا راه نده و اونایی که مهاجرت کردن رو به سرزمینای عربی اخراج کنه... این وحشیا حتی دین اختراعی خودشونو قبول ندارن و همش آویزون غربیان و برای کثافتکاری به این کشورا مهاجرت میکنن.
    • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      4 0
      وهابیها ویهودیها ازهمه بدترند
    • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      0 0
      لطفا مؤدب ، با متانت کلام و کارشناسانه و علمی برخورد کنید . اسم زیر را به انگلیسی سرچ کنید : Larry Nassar Jewish آنچه در خود رسانه های انگلیسی زبان اصلی گفته می شود اینکه این فرد حیوان صفت ، مسیحی یهودی بوده است (متولد آمریکا و محصل میشیگان آمریکا ) لذا از همه ی حرف های زشت ، بی ادبانه ، و غیر علمی خودتان ، توبه کنید . حرف های بد و غلطی زدید این فرد حیوان صفت نیز با اثبات بالا ( خودتان سرچ انگلیسی را انجام دهید ) نشان داد که فرهنگ غربی آمریکایی ، حیوان پرور هست و انسان واقعی مثل حاج قاسم سلیمانی فقط در فرهنگ اسلام تولید می شود
    • DE ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      3 0
      عرب نیست اتفاقا یهودی هست تیرت به خطا رفت. مثل اون جفری اپشتاین و هاروی واین اشتاین.
  • NL ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    2 0
    مرگ بر امریکا
  • DE ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    6 2
    هم نصار هم لانگمن یهودی هستند و به خاطر همین لاپوشی کردن ولی اگر مسلمان بودن حالا شورای امنیت ایران را هم تحریم می‌کرد.
  • هومن IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    2 2
    اینکه چند نفر متخلف جرمی رو انجام میدهند.نمی توان اون رو به کل کشور عمومیت داد
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    1 0
    در مورد جامعه آمریک درست فرموده اید .....
  • IR ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    0 0
    سرچ کنید Larry Nassar را به انگلیسی خودتان ببینید که یک مسیحی یهودی صهیونیست بوده است ( متولد و فارغالتحصیل میشگان آمریکا ) لذا شما حرف های خلاف واقع ، بی ادبانه به اسلام و کاملا دورغ هست . و این خروجی واقعی فرهنگ غربی و آمریکایی است و خیلی ها مثل او در آمریکا وجود دارد اما خروجی واقعی فرهنگ اسلامی و انقلاب اسلامی ، حاج قاسم سلیمانی است . تفاوت ها را ملاحظه بفرمائید
  • شهروند IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    0 0
    آره شما درست میگی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس