پایان عملیات حادثه کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد/ حادثه تلفاتی نداشت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: عملیات حادثه کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد پایان یافت و خوشبختانه این حادثه تلفاتی نداشت.

به گزارش مشرق، جلیل عبدالهی گفت : یکی از مخازن کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد دچار نشتی شد که با حضور سریع و به موقع ضمن انجام عملیات برای متوقف کردن نشت گاز، نسبت به انتقال مصدومان به مراکز درمانی اقدام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس بیان کرد: بیش از ١١٩ نفر از افرادی که در این کارخانه بودند پس از نشست مخزن آمونیاک این کارخانه دچار مصدومیت شدند که حال تمامی این افراد با اعزام به بیمارستان‌های مختلف شهرستان فیروزآباد و شیراز مناسب است.

وی ادامه داد: مسیرهای مقالاتی که پس از این حادثه بسته شده بود اکنون بازگشایی شده و عبور و مرور از منطقه در حال انجام است.

به گفته این مقام مسئول علاوه بر تجهیزات مورد استفاده در شهرستان فیروزآباد شاهد ارسال تجهیزات از شیراز به این منطقه در راستای مقابله هرچه سریع‌تر با تهدیدهای احتمالی بودیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس تاکید کرد: حال تمامی مصدومان این حادثه خوب ارزیابی شده و هیچ مورد فوتی نیز در این حادثه به ثبت نرسیده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • دلسوز US ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    0 0
    معلومه کار اسرائیله. چند اتوبوس ک بسوزونی اون گستاختر میشه باید یک ضربه کاری بخوره و پرتلفات.....انفجار در منطقه ای حساس در خاک اسرائیل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس