کد خبر 1387095
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
منیعی: آجرلو از هر استقلالی‌، استقلالی‌تر است/ پرسپولیس باید ۲۰بازیکن بگیرد تا به استقلال برسد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: آجورلو از هر استقلالی، استقلالی‌تر است و کارهایی را فصل گذشته انجام داد که خیلی‌ها قادر به انجام دادن آن نبودند. او نقش مهم و بزرگی در قهرمان کردن استقلال داشت

به گزارش مشرق ،میثم منیعی روز سه شنبه با اشاره به روند انتخاب جانشین فرهاد مجیدی اظهار داشت: به طور حتم آجورلو و مدیران باشگاه استقلال در تلاش هستند بهترین تصمیم و اتفاق را برای این تیم رقم بزنند، در این مدت آنها اقدامات و گام‌های موثری برداشتند.

وی افزود: هواداران عزیز و فهیم استقلال باید به مدیریت باشگاه اعتماد و اطمینان کافی داشته باشند. آجورلو مدیری است که پس از ۹ سال توانست استقلال را قهرمان لیگ برتر کند و به حرمت قهرمان کردن استقلال هواداران باید به وی و تصمیاتش اعتماد داشته باشند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: متاسفانه جریانی که به دنبال ایجاد حاشیه در استقلال هستند و دست آنها از منافع این تیم کوتاه شده است. این افراد در روزهای اخیر فضایی را به وجود آوردند تا هواداران را رودروی مدیریت قرار دهند و فضا را به شکل نادرستی پیش ببرند. آنها هرگز به هدف خود نخواهند رسید چرا که هواداران می‌دانند آجورلو دلش برای تیم می‌سوزد و چه زحماتی را در این مدت کشیده است.

منیعی تصریح کرد: آجورلو از هر استقلالی، استقلالی‌تر است و کارهایی را فصل گذشته انجام داد که خیلی‌ها قادر به انجام دادن آن نبودند. او نقش مهم و بزرگی در قهرمان کردن استقلال ایفا کرد.

بیشتر بخوانید:

یک قدم تا سود هنگفت استقلال از یک انتقال +عکس

وی تاکید کرد: شاید برخی‌ها عنوان کنند پرسپولیس چند بازیکن گرفته است اما استقلال هنوز موفق به جذب بازیکن نشده است. من به تمام هواداران استقلال می‌گویم تیمی که توانست فصل گذشته قهرمان شود نفرات بسیار خوبی را در اختیار دارد و فقط باید تقویت شود اما پرسپولیس باید حداقل ۱۰ بازیکن دیگر بگیرد تا به استقلال برسد.

بازیکن اسبق استقلال گفت: اگر آنها بیرانوند را جذب کردند استقلال درون دروازه سید حسین حسینی را در اختیار دارد که بهترین گلر ایران است. اگر آنها دفاع گرفتند ما بهترین مدافعان ایران را داریم و با آمدن محمد حسین مرادمند و سیاوش یزدانی آیا دیگر نیازی به جذب مدافع است؟ در خط هافبک و حمله نیز همین‌طور، برخی‌ها می‌خواهند فضاسازی کنند اما هوادار استقلال باید هوشیار باشند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس