«بنا» آقای رفت و برگشت کشتی ایران؛ قهر موقت یا رفتن برای همیشه؟

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در حالی اردوی تیم ملی را ترک کرده که مشخص نیست این رفتن بازگشتی به دنبال دارد یا خیر؟

به گزارش مشرق، "کناره‌گیری محمد بنا از تیم ملی کشتی فرنگی" شاید مهمترین خبر کشتی بود که روز گذشته در رسانه‌ها منتشر شد اما شاید این موضوع برای علاقمندان به ورزش اول کشور که از سالها قبل پیگیر این رشته هستند، قهر و آشتی‌های بنا اتفاق جدیدی نباشد و خیلی‌ها امیدوار به بازگشت آقای خاص باشند.

* رفتن بنا این بار متفاوت از قبل

اگرچه محمد بنا رفت و برگشت‌های خود را به تیم ملی کشتی کتمان نمی‌کند و در مورد آن صحبت کرده است اما رفتن بنا این بار با دفعات قبلی بسیار متفاوت است؛ نه خبری از قهرمانی جهان و المپیک بود (المپیک لندن) و نه خبری از چالش با فدراسیون و شکست (المپیک ریو). همه شرایط و امکانات فراهم بود، برنامه‌ریزی‌ها هم برای چرخه نهایی انجام شده تا ترکیب تیم ملی برای مسابقات جهانی مشخص شود اما به یک باره بعد از بازگشت تیم ملی از قزاقستان و قهرمانی در جام تورلیخانوف ورق برگشت و دیگر خبری از محمد بنا نبود.

«بنا» آقای رفت و برگشت کشتی ایران؛ قهر موقت یا رفتن برای همیشه؟

* آقای خاص: خسته‌ام!

اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی از یکشنبه آغاز شد، اسامی فرنگی‌کاران اعزامی به تورنمنت رنکینگ‌دار ایتالیا هم مشخص شده اما بنا در اردوهای تیم ملی حاضر نشده و به تماس و پیام‌های مسئولان فدراسیون هم پاسخی نداده است. تنها چیزی که از سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان نقل شده این است که او گفته خسته است!

محمد بنا که در این سال‌های اخیر مدت طولانی در اردو بوده بارها این موضوع را مطرح کرده که به خاطر کشتی از فرزند ۳ ساله‌اش دور مانده و خیلی محدود در تعطیلی تمرینات می‌تواند او را ببیند. شاید یکی از دلایلی که عنوان شده محمد بنا قصد ندارد با تیم‌ملی همکاری کند همین موضوع باشد.

* فرصت ۳ ماهه و حساس برای سرمربی

حالا فقط زمان ۳ ماهه به مسابقات جهانی صربستان باقی مانده و در غیاب روسیه این شانس برای ایران وجود دارد که بر سکوی قهرمانی بایستد. سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان الان رسالت سنگینی بر دوش دارد اما باید دید این رفتن بنا بازگشتی هم دارد یا خیر؟ آیا سرمربی تیم ملی همچون گذشته می‌تواند سختی‌ها را کنار بگذارد و دوباره در کنار تیم ملی باشد یا اینکه این بار رفتن آقای خاص همیشگی است؟

«بنا» آقای رفت و برگشت کشتی ایران؛ قهر موقت یا رفتن برای همیشه؟

موفقیت‌های کشتی فرنگی ایران در المپیک لندن، مسابقات جهانی نروژ، المپیک توکیو و ... فراموش نشدنی است به همین دلیل حتی بعد از اتفاقات عجیب المپیک ریو و گریه‌های سرمربی تیم ملی، باز هم با تغییرات در راس فدراسیون، مسئولان سراغ بنا رفتند. این مربی در طول این سال‌ها تمام زندگی خود را برای کشتی گذاشته و حمایت‌های مادی و معنوی زیادی هم از کشتی‌گیران داشته است، حالا باید دید آیا فرنگی‌کاران می‌توانند دوباره آقای خاص را کنار خود ببینند و بر قله افتخار بایستند یا فدراسیون باید دنبال مربی دیگری در کشتی فرنگی باشد؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    0 0
    گاهی حس می کنم آقای بنا زیاد ناز می کنه ... بهتر است بگذارند برود استراحت کند... این بیشه شیر بسیار دارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس