برخورد کامیون با ۹ خودرو سواری +فیلم

ساعاتی پیش تصادف زنجیره ای یک دستگاه کامیون با ۹ دستگاه خودرو در محور فیروزکوه – دماوند محدوده پل شلمبه رخ داد که علت آن عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه اعلام شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمدرضا محمودی، فرمانده پلیس راه محور دماوند - فیروزکوه در خصوص این حادثه اظهار داشت: ساعاتی پیش در محور دماوند به تهران محدوده بلوار آیت الله خامنه ای تصادف کوچکی رخ می دهد که همین امر موجب ترافیک در این محور از فیروزکوه به سمت تهران می شود.

وی ادامه داد: در همین زمان یک دستگاه کامیون باری تره بار که به سمت دماوند در حرکت بود، در محدوده پل شلمبه به دلیل سرعت زیاد با ۹ دستگاه خودروی سواری برخورد می کند که خساراتی نیز به این دستگاه ها وارد می شود.

سرهنگ محمودی علت این حادثه را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت غیرمجاز در شیب تند محدوده پل شلمبه دانست و بیان داشت: خوشبختانه این حادثه هیچگونه خسارات جانی نداشته است که امید می رود با همت مسئولان، کمربندی جنوبی شهر احداث می شود تا شاهد اینگونه تصادفات نباشیم.

شهرستان دماوند از جمله شهرستان های شرق استان تهران است که در ۴۵ کیلومتری پایتخت قرار دارد. این شهرستان بین دو محور مواصلاتی تهران - فیروزکوه و هراز قرار گرفته است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    1 0
    پناه بر خدا صدقه بدین رفع بلا بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس