رئیس‌جمهور برای بازدید سرزده راهی مناطق مختلف استان اصفهان شد

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان بعد از استقبال در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان برای بازدید سرزده راهی مناطق مختلف استان اصفهان شد.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی بعد از حضور در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان برای بازدید سرزده از مناطق صنعتی و دانش‌بنیان راهی مناطق مختلف استان اصفهان شد.

 دقایقی قبل سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور به همراه جمعی از اعضای کابینه دولت سیزدهم، در بیست‌وپنجمین سفر استانی خود با استقبال نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، استاندار اصفهان و جمعی از مسؤولان استانی وارد فرودگاه شهید بهشتی اصفهان شد.

بازدید از صنایع منتخب، شرکت های دانش بنیان، جلسه با نخبگان و اقشار مختلف مردم، شرکت در جلسه شورای اداری اصفهان و نشست خبری با خبرنگاران از برنامه‌های رئیس جمهور در سفر یک روزه به اصفهان است.

در این سفر هر کدام از وزرا به نمایندگی از دولت در شهرستان‌ها حضور پیدا خواهند کرد و در دیدارهای مردمی و بازدیدهای میدانی، مسائل شهرستانی را جمع‌بندی و موارد را در جلسات شورای اداری برای تصمیم‌گیری و جمع‌بندی ارائه خواهند داد.

بر این اساس سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد به شهرستان گلپایگان و خوانسار، عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی به شهرستان اصفهان، علی زاهدی‌وفا سرپرست وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به شهرستان‌های نجف‌آباد و تیران و کرون، سید مسعود میرکاظمی به شهرستان اردستان، سید یوسف نوری به شهرستان‌های برخوار و شاهین‌شهر، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به شهرستان خور و بیابانک و نائین،   وزیر بهداشت به بوئین‌میاندشت و فریدونشهر، وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان کاشان، آران و بیدگل، خمینی‌شهر و فلاورجان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان دهاقان و شهرضا، سفر خواهند کرد.

همچنین وزیر نیرو در شهرستان فریدن و چادگان، وزیر ورزش  و جوانان در شهرستان سمیرم،   رئیس سازمان انرژی اتمی در شهرستان نطنز و رئیس سازمان محیط زیست در شهرستان لنجان و مبارکه حضور پیدا خواهند کرد.

وزیر راه و شهرسازی، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و معاون امور زنان ئیس‌جمهور نیز در شهرستان‌های مختلف استان اصفهان حضور پیدا خواهند کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    2 0
    اینو از چند روز قبل خبر داده بودن چجوری سرزده بوده؟
  • DE ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    0 0
    اون دسته گل هم لابد سرزده جلوی رئیسی سبز شد ؟؟؟ .. خب نتیجه ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس