کد خبر 1387902
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
رئیس ستاد ارتش اسرائیل تغییر می‌کند

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی قرار است هفته آینده با نامزدهای رئیس بعدی ستاد کل ارتش اسرائیل و جانشینان احتمالی کوخاوی دیدار کند.

به گزارش مشرق، با نزدیک‌شدن به اتمام دوره حضور «آویو کوخاوی» در سمت ریاست ستاد کل ارتش رژیم موقت صهیونیستی، اکنون خبر می‌رسد که تل‌آویو قصد ندارد او را در این پست ابقا کند.

طبق گزارش رسانه های صهیونیستی، «بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم قرار است هفته آینده با نامزدهای رئیس بعدی ستاد کل ارتش اسرائیل و جانشینان احتمالی کوخاوی دیدار کند.

گفته می‌شود «ایال ضمیر» جانشین سابق ستاد کل ارتش، «هرتزی هالِوی» جانشین فعلی ستاد کل ارتش و «یوئل استریک» فرمانده نیروی زمینی ارتش رژیم صهیونیستی گزینه‌های جانشینی کوخاوی هستند.

روزنامه «جروزالم پست» بامداد پنجشنبه در خبری فوری نوشت: «گانتز قرار است روز شنبه با ضمیر، روز ‌سه‌شنبه با استریک و سپس روز چهارشنبه با هالِوی دیدار کند».

بر اساس گزارش‌ها، گانتز در حال حاضر با نامزدهای مذکور تلفنی گفتگو داشته و از آنها سوالات راهبردی مرتبط با فرماندهی ارتش پرسیده است.

تغییر کوخاوی در حالی است که سرویس‌های اطلاعاتی تل‌آویو می‌گویند در زمان حضور وی در رأس ارتش، بانک اهداف در نوار غزه برای حمله به آنها در صورت وقوع درگیری در مقایسه با بانک اهداف در جبهه‌های دیگر، ضعیف شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس