تقدیر شیوخ و بزرگان آبادان از امداد رسانی سپاه خوزستان در حادثه متروپل

برخی شیوخ، بزرگان و معتمدان آبادان در نشستی با فرمانده سپاه حضرت ولیعصر خوزستان از آنها بخاطر خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان ساختمان متروپل، قدردانی کردند.

به گزارش مشرق، سردار حسن شاهوار پور  روز پنجشنبه  در این نشست گفت:  وحدت بین شیوخ و بزرگان استان مثال زدنی است.

وی افزود: حادثه متروپل همه ما را متاثر و نگران کرد و تعدادی از هموطنان ما در این حادثه جان خود را از دست دادند که  ملت شریف ایران و خوزستان را داغدار کرد.

وی تصریح کرد: سپاه و مجموعه بسیج نیز در کنار سایر مجموعه ها برای خدمت‌رسانی و امدادرسانی به آسیب دیدگان این حادثه در کنار مردم بود که شایسته قدردانی است.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: سپاه استان و آبادان در کنار مجموعه قرارگاه خاتم الانبیا و نیروی زمینی سپاه در این حادثه با تمام ظرفیت در خدمت مردم بودند تا سختی و مشکلات را به حداقل برسانند و با تلاش های صورت گرفته پیکر تمامی جان باختگان از زیر آوار خارج و پهنای خطر به مقدار زیادی کاهش یافت و اکنون آرامش نسبی در این منطقه حاکم است.

وی بیان کرد: بزرگان و شیوخ و سادات  برای قدردانی از مجموعه سپاه آمده‌اند که این یک حرکت ارزشمند بوده و نشان از همدلی و اتحاد بین مردم و نیروهای خدمتگذار نظام است.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور گفت: شیوخ معظم و عشایر غیور خوزستان و بخصوص آبادان، خرمشهر و اروندکنار سال های سال مرزداران ایران اسلامی بوده و هستند.

وی تصریح کرد: عشایر غیور خوزستان در کنار نیروهای مسلح همواره از مرزهای استان دفاع کرده و نقش بزرگان و طوایف و اقوام در این منطق کلیدی است اما این مردم دارای مشکلات و دغدغه‌هایی در بخش آبرسانی و اشتغال هستند که وجود این مشکلات در شأن این نظام اسلامی نیست و امید است در دولت انقلابی به آن رسیدگی و مشکلات برطرف شود.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان تاکید کرد: بی شک با عزم دولت انقلابی و شخص آیت‌الله رییسی، برای رسیدگی و رفع مشکلات مردم خوزستان و بخصوص عشایر غیور استان در دستور کار جدی دولت قرار گرفته است.

وی یادآور شد: مجموعه سپاه و بسیج نیز در تمامی سختی ها و مشکلات همواره در کنار مردم استان هستند و از هیچ تلاشی برای کاهش سختی های مردم دریغ نخواهند کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس