کد خبر 1388277
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷
مجیدی هوادار استقلال را پرتوقع کرد/ آجرلو یک مربی خوب به جای مجیدی می آورد

مربی اسبق استقلال گفت: با عملکرد کادر مدیریتی استقلال طی یک سال گذشته نگرانی بابت آینده این تیم برای هواداران بی دلیل است چون قطعا اتفاقات خوب دوباره رقم میخورد.

به گزارش مشرق، کریم بوستانی مربی اسبق استقلال، درباره شرایط این روزهای باشگاه و انتخاب نشدن سرمربی برای این تیم اظهاراتی را مطرح کرد.

خیلی ها از اوضاع و احوال نیمکت مربیگری استقلال و بلاتکلیفی این تیم نگران آینده هستند. نظر شما در این باره چیست؟

قطعاً این نگرانی برای هواداران طبیعی است، اما با توجه به اتفاقاتی که ظرف یک سال اخیر در باشگاه استقلال رخ داده قطعاً روزهای خوب دوباره از راه می رسند. ضمن اینکه هنوز اتفاقی نیفتاده است.

اما با توجه به نبود سرمربی هواداران نگران هستند؟

تا جایی که من خبر دارم قرار بود آقای نکونام هدایت استقلال را در دست بگیرد اما واقعا این مربی جوان و آینده دار برخورد حرفه ای داشت که به استقلال نیامد.

بیشتر بخوانید:

شرط بازگشت مربی ایتالیایی به استقلال

چطور؟

چون قهرمانی استقلال با مجیدی و با آن رکوردهای بی نظیر توقع مردم را بالا برده. حالا هوادار استقلال نه تنها قهرمانی دوباره در لیگ برتر را از سرمربی بعدی می‌خواهد بلکه توقع دارد در جام حذفی هم قهرمانی استقلال را ببیند. حتی قهرمانی در آسیا! اینها همه فشار روی مربی بعدی را زیاد میکند و نکونام با توجه به جایگاه خوبی که در فولاد خوزستان پیدا کرده فکر درستی کرد که به استقلال نیامد. چون آن وقت باید دائم با هواداران باشگاه رودررو می ایستاد. از طرفی عنایتی هم گزینه خوبی بود ولی نمی دانیم چرا نیامد. به هر حال می خواهم یک نکته مهم را بگویم.

چه نکته ای؟

اینکه در این شرایط هوادار باید از باشگاه حمایت کند. هر کسی به جای مجیدی بیاید قطعاً دوست دارد تیم استقلال را دوباره قهرمان کند اما مردم باید مربی جدید را حمایت کنند. از طرفی سردار آجرلو با آرامشی که در استقلال و باشگاه به وجود آورده قطعاً در این باره راه حل درستی پیش رو خواهد گذاشت و یک مربی خوب جای مجیدی می آورد.

بر چه اساسی این صحبت‌ها را می کنید؟

من چند روز پیش برای کاری به باشگاه استقلال رفته بودم و باورم نمی شد که این همان باشگاه است. متاسفانه در دوره مدیران قبلی وقتی به باشگاه می رفتیم یا ما راه نمی دادند و یا هیچ چیزی سر جای خودش نبود، اما حالا باشگاه استقلال به واقع شبیه به یک باشگاه شده و همین نکات کوچک نشان می دهد که تا چه اندازه مدیریت در این باشگاه درست است. زمانی که خودم در استقلال مربیگری کردم آخر فصل و در حالی که ما جزو ۴ تیم آسیا شده بودیم باشگاه پژمان منتظری، مجتبی جباری و جاسم کرار را رد کرد. به جای اینکه در آن شرایط تیم را تقویت کنند تیم تضعیف شد! وقتی هم گفتیم چرا این کار را می‌کنید گفتند مدیرعامل ایران نیست. نمی دانیم آمریکا بود، کانادا بود یا برای معالجه رفته بود! اصلا هیچ خبری نبود. پول هم نداشتیم. و یا همین اواخر استقلال به فینال جام حذفی رسید اما مدیرعامل برای پیدا کردن مربی به اروپا رفت و خبرش را هم رسانه‌ای کرد. عملکرد آجرلو در قیاس با مدیران قبلی شاهکار بوده و حتی می‌تواند در آینده برای ریاست فدراسیون فوتبال هم گزینه مطلوبی باشد.

با این تفاسیر، فکر می کنید استقلال بابت نداشتن سرمربی ضرر نمی کند؟

قطعاً هر چه زودتر سرمربی انتخاب شود بهتر است اما انتخاب سرمربی هم کار آسانی نیست. آقای آجرلو حتماً کسی را انتخاب می کند که شایستگی قهرمانی دوباره با استقلال را داشته باشد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی SG ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
    0 0
    آقا کریم در قهرمانی یک تیم مجموعه عوامل اعم از مدیریت و بازیکنان و آنالیزور و پزشک و.... همه با هم نقش دارند نه فقط یکنفر!
  • ایرانی IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
    0 0
    ما بعد از گرفتن ۹ جام در ۵ سال چنین حرفی نمیزنیم؛ حالا کیسه انتظار داره از این به بعد هرسال جام اهدایی بگیره؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس