کد خبر 1388415
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۷
هشدار جدی تراکتور به پرسپولیس/ خطیر: به جز طارمی و آزمون همه ملی‌پوش‌ها در لیست ساغلام بودند

نایب رییس هیات مدیره تراکتور گفت: ساغلام لیستی به ما داده بود که تقریبا کپی فهرست تیم ملی بود.

به گزارش مشرق، علی خطیر در مورد آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم تراکتور، اظهار داشت: گزینه اول ما ساغلام بود و توافقی بین او و  باشگاه تراکتور زمانی که به این تیم آمد، برای فصل بعد انجام شد اما پس از پایان فصل خواستار افزایش نجومی مبلغ قراردادش شد. به تفاهم قبلی پایبند نبود. باشگاه تراکتور هم با این موضوع مخالفت و اعلام کرد اتفاقی نیفتاده که می‌خواهی ۴۰ درصد مبلغ توافق شده را افزایش بدهی‌.

وی افزود: با این تفاسیر باشگاه حاضر شد مبلغی را به آن توافق اضافه کند. توافقی هم انجام و قرارداد جدید تنظیم شد. آن قرارداد را برای ساغلام و ایجنتش فرستاد و تلویحا آن مبلغی که  ما نوشته بودیم، تایید کرد اما در ادامه حاضر نشد قرارداد را امضاء کند و دوباره به همان مبلغی برگشت که ابتدا از باشگاه خواسته بود. در حالیکه تراکتور  پذیرفته بود مبلغی را اضافه کند. به ناچار باشگاه به سراغ گزینه های دیگری رفت و در نهایت از بین گزینه هایی که به تراکتور معرفی شدند، قربان بردیف را انتخاب کردیم.

نایب رییس هیات مدیره باشگاه تراکتور درمورد اینکه آیا ممکن است با بردیف به توافق نهایی برسند، تصریح کرد: بردیف به ایران آمد و روز گذشته برگشت. دو روز در خدمتش بودیم و بسیار انسان شریف و یک سرمربی صاحب نام در دنیای فوتبال و روسیه است. آنهایی که فوتبال را حرفه ای دنبال می‌کنند، به توانایی هایش واقف هستند. مذاکرات مان بسیار خوب بوده و امیدواریم توافقات نهایی در همین یکی دو روز انجام شود.

بیشتر بخوانید:

درویش: بیرانوند به خاطر پرسپولیس از یک میلیون دلار گذشت/فدراسیون با هیات رئیسه ناهماهنگ چه کار کند؟

خطیر درباره اینکه آیا درخواست های بردیف مورد قبول باشگاه تراکتور بوده است، توضیح داد: خواسته ها تقریبا نزدیک بوده است. پروژه برای او خیلی مهم بود که ما در تراکتور به دنبال چه هستیم. پروژه های باشگاه را برای او توضیح دادیم.

وی درمورد اهداف باشگاه تراکتور با توجه به اینکه خواسته هواداران این تیم به هیچ وجه جایگاهی نبود که فصل را با آن به پایان رساند، گفت: فصل گذشته اصلا شرایط خوبی نداشتیم و هواداران عزیز تراکتور مقداری اذیت شدند اما امسال در هیات مدیره برنامه منسجم و مدونی تنظیم شده و بودجه باشگاه تقریبا به اندازه دو و نیم برابر افزایش پیدا کرده است. هدف ما حضور پرقدرت و ان‌شاءالله قهرمانی در لیگ است‌. برای همین سراغ بردیف رفتیم که در این پروژه به ما کمک کند. به عنوان مدیران باشگاه باید بتوانیم ابزار لازم را برای او فراهم کنیم.

نایب رییس هیات مدیره تراکتور درباره اینکه آیا درست است ساغلام دو بازیکن تیم ملی یعنی کریم انصاری فرد و سعید عزت اللهی را خواسته بود، گفت: ساغلام لیستی به ما داده بود که تقریبا کپی فهرست تیم ملی بود. نمی دانم آیا باشگاهی می تواند این بازیکنان را بگیرد یا نه اما تقریبا به جز مهدی طارمی و سردار آزمون، تمام بازیکنان تیم ملی در لیست او بودند.

خطیر درباره اینکه ظاهراً آلین دینکا، مربی دروازه بان های تراکتور با پرسپولیس تمام کرده است، پاسخ داد: آلین سال گذشته با ما قرارداد سه ساله بسته و دو سال دیگر با تراکتور قرارداد دارد. او ایرانی نیست و قراردادش مطابق قوانین فیفا است. امروز محمد محمدی صحبت کرده که نمی دانم روی چه حسابی چنین مصاحبه کرده است. مقداری نگران شدم زیرا این مصاحبه خطرناک است. محمدی گفته منتظریم آلین فسخ کند و سپس قرارداد ببندیم اما باشگاه پرسپولیس باید تبعات موضوع را بپذیرد. اگر فسخ آلین با تراکتور غیر موجه باشد، اطمینان داشته باشید پرسپولیس به عنوان باشگاهی تلقی می شود که مربی یا بازیکن را اغوا کرده است و فیفا چنین موضوعی را نمی‌پذیرد.

وی ادامه داد: فیفا بلافاصله آن باشگاه را به عنوان اغوا کننده می‌شناسد مگر اینکه خلافش ثابت شود. آن موقع پرسپولیس باید ثابت کند که آلین را اغوا نکردیم‌. اگر چنین موضوعی اثبات نشود، دو پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس صد در صد بسته می شود. اینکه پرسپولیس در فیفا بتواند ثابت کند آلین را اغوا نکرده کار سختی است. اگر دوستان ماده ۴ انستیتو قوانین نقل و انتقالاتی فیفا را بخوانند، دیگر چنین مصاحبه خطرناکی نمی کنند. خواهش می کنم دوستان مان در باشگاه پرسپولیس مقداری با دقت و با حساسیت بیشتری با این قضیه برخورد کنند.

نایب رییس هیات مدیره تراکتور در گفت و گو با برنامه شبهای فوتبالی تصریح کرد: آیا یک مربی دروازه بان ها به حدی ارزش دارد که یک باشگاه چنین ریسکی کند. فدراسیون فوتبال ایران نیست که با من بمیرم و تو بمیری قضیه حل شود زیرا با فیفا سر و کار داریم. محمدی انسان بسیار شریفی است و برایش احترام قائل هستم اما خواهش می کنم با حساسیت و دقت بیشتری عمل کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    9 11
    اینا اگه عرضه داشتند بازی 3 هیچ نمی شد.
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    7 15
    یاشاسین تراختور
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    10 4
    درود بر پرسپوليس
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    9 7
    انشالله تراکتور سال بعد به جایگاه اصلی‌اش که دسته یک هست بر می‌گرده
    • تراکتوری IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      1 0
      حرف نزن لنگی
    • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      1 0
      بی شرف این ارزو رو به گور خواهی برد مرگ بر مفت خورهای پایتخت
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    6 3
    انکه به ما .... کلاغ .... دریده بود زنوزی فاسد یک نفر فاسدتر از خودش اورده تراکتور البته تا زمانیکه درویش ومحمدی لمپن در پرسپولیس هستند هر کس و بیشتر ناکس هرچی دلش میخواهد در مورد پرس پرپولیس می گوید مربی بدن ساز و یا مربی دروازه خوب مگر در دنیا کم است به گل محمدی که هر از بر تشخصیص نمی دهد چهل میلیارد میدهید که حرامش بشود برای مربی بدن ساز و دروازه و بان تمرین هم پول خرج کنید حتما باید از تیم ها عقب افتاده متوهم نفر بگیرید
    • آذربایجان ایران IR ۰۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      0 0
      هوادار کدوم تیم هستی که داری قارقار میکنی؟؟ پرسپولیسی و تراکتوری که نیست؛ چون تو قارقار کردنت مشخصه و اگر کیسه ای هستی؛ بدون که درویش بهترین مدیرعامل ۱۰ سال اخیر تیم بزرگ پرسپولیس هست! اگر جذب بازیکنان خوب بهت فشار آورده برو به شیخ فرناز و بابا حمید بگو...
  • US ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    12 6
    برای انحلال تراکتورسازی باید به چه مسئولی در کشور نامه بنویسیم؟ فکر کنم ما استقلالیا اگه تو یک مورد با پرسپولیسیا هم نظر باشیم، همین قضیه هست. ایرانیان با فرهنگ، محترم و شریف استان آذربایجان لایق یک تیم بهتر هستند که در شان و منزلت ایران و ایرانیان باشه.
    • ترک اوغلی IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      4 7
      بشین بابا... لازم نیست واسه آذربایجان نسخه بپیچی
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    4 11
    دشمنان ملت آذربایجان مثل سگان پارس می کنند....یاشاسین تراختور.....تیم‌های پیروزی .استقلال مفت خور بیت المال هستند ...
    • FR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      1 4
      خفه شو مغولک خر
    • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      1 2
      خفه شو بابا لات مجازی. کل هنرتون پرت کردن سنگه. وحشی
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    1 1
    پرسپولیس اصولاً باید تیم فحاش و هتاک و نژاد پرستی و بیگانه پرستی مانند تراختر سازی را برسمیت نشناسد
  • کریم IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    1 0
    اگه بخوان خیلی راحت جذب اش می کنند و تراکتور هم نمی تونه کاری بکنه وقتی تو روز روشن براحتی آب خوردن نتایج بازی ها را بنام خودشان می نویسند گرفتن مربی یه تیم برایشان مثل آب خوردن است مربی شهر خودرو را وسط فصل آوردن به تیم شان چی شد که اینو بیارند چی بشه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس