کد خبر 1388421
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۸
استقلال برای فصل بعد با الکساندر نوری صحبت کرده است؟

مهاجم اسبق استقلال گفت: اگر سرمربی قبلی به کار خودش ادامه می‌داد قهرمانی در سال بعد، انتظار به حقی بود.

به گزارش مشرق، علیرضا اکبرپور در خصوص شرایط خاص باشگاه استقلال برای انتخاب سرمربی جدید اظهار داشت: واقعیت این است که باید سریع‌تر تکلیف سرمربی مشخص شود اما از طرفی انتخاب یک گزینه خوب زمان زیادی می‌خواهد و نمی‌توان به سرعت یک نفر را روی نیمکت تیم قرار داد. کار مدیریت در این شرایط سخت است چون باید انتخاب خوبی داشته باشد تا در فصل جدید هم بهترین نتیجه را بگیرند. از طرفی هواداران هم حق دارند نگران باشند چون باید تکلیف سرمربی برای بستن و تقویت تیم سریع‌تر مشخص شود. 

جدایی مجیدی برای استقلال دردسر ساز شد

وی در مورد اینکه هواداران نگران اتلاف وقت برای آماده‌سازی تیم هستند، گفت: ما نمی‌دانیم در باشگاه چه می‌گذرد. نمی‌دانیم آیا گزینه‌ای بوده که از آن صرف نظر کردند و وقت را کشتند یا واقعاً به دنبال بهترین انتخاب هستند اما به هر حال مسئولان برای اینکه انتخاب خوبی داشته باشند به زمان نیاز دارند. طولانی شدن ماجرا به خاطر این است گزینه ایده‌آل و خوبی انتخاب شود. 

اکبرپور در خصوص اینکه بسیاری معتقدند این شرایط به خاطر جدایی فرهاد مجیدی به وجود آمده و بهتر بود او به کار خودش با تیمی که قهرمان شده ادامه می‌داد، عنوان کرد: اگر این اتفاق می‌افتاد و تیم مربی داشت، مسئولان باشگاه هم به دنبال جذب بازیکن و تقویت تیم می‌رفتند اما جدایی او مشکل‌ساز شده و باشگاه الان زمانی ندارد. اگر از قبل می‌دانستند می‌توانستند زودتر دست به کار شوند. اما الان به دنبال مربی جایگزین هستند چون این اتفاق ناگهانی بود.

الکساندر نوری از استقلال سوء استفاده کرد

نباید از سرمربی جدید انتظار قهرمانی داشت

وی در مورد اینکه انتظارات از سرمربی جدید به خاطر قهرمانی با رکوردهای خوب بالا است و به همین خاطر هر کسی حاضر نیست با فشارهای موجود، روی نیمکت استقلال بنشیند، اظهار داشت: طبیعتاًَ هرکسی بخواهد به تیمی که قهرمان شده و مربی‌اش رفته بیاید، کار سختی دارد. تکرار قهرمانی کار بسیار سختی است. شرایط به گونه‌ای است که سرمربی جدید تحت فشار قرار می‌گیرد. الان هواداران علاوه بر اینکه قهرمانی دوباره لیگ را می‌خواهند، انتظار قهرمانی آسیا را هم دارند اما باید به مربی جدید زمان و  فرصت کار داد.

بیشتر بخوانید:

پیشکسوت استقلال: انتخاب شهباززاده صددرصد اشتباه بود

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: اینطور نیست که چون استقلال سال قبل قهرمان شده امسال هم حتماً قهرمان می‌شود. اگر سرمربی قبلی به کار خودش ادامه می‌داد بله، این انتظار به حقی بود اما وقتی مربی عوض می‌شود تا نفر جدید بخواهد تفکرات خودش را پیاده کند زمان می‌برد. حتی شاید سرانجامش هم به قهرمانی نرسد. باید قبول کنیم در شرایط بحرانی هستیم. مربی جدید باید دوباره تیم را بسازد. با اینحال استقلال نام بزرگی دارد. این تیم همیشه جزو مدعیان قهرمانی بوده و چه شرایط خوبی داشته باشد چه نداشته باشد، همه از آن انتظار قهرمانی دارند.

باید به مدیرعامل حق انتخاب بدهیم

اکبرپور در مورد اینکه هواداران در این شرایط خواستار حضور یک مربی خارجی هستند، عنوان کرد: نظرم این است که در داخل هم مربیان خوبی داریم. اگر به آن‌ها مانند نفرات قبلی فرصت داده شود می‌توانند نتایج خوبی بگیرند. یعنی‌ می‌توانیم روی آن‌ها هم حساب باز کنیم. البته شاید در مقابل این حرف‌های من جبهه بگیرند. به هرحال من هم به احترام هواداران می‌گویم بهتر است مربی خارجی بیاید. در حقیقت این تیم برای هواداران است و آن‌ها باید راضی باشند اما به هر حال اینطور نیست که حتماً و صددرصد خواسته آن‌ها برآورده شود. بعضی مواقع شرایط مهیا نیست اما در کل دوست دارم خواسته هواداران و چیزی که آنها دوست دارند، انجام شود.

وی در خصوص اینکه باتوجه به درخواست یک میلیون دلاری الکساندر نوری به نظر می‌رسد برخی به خاطر شرایط پرفشار باشگاه استقلال ممکن است پیشنهادات بالایی را مطرح کنند، گفت: چنین اتفاقی طبیعی است. هواداران باید این را در نظر بگیرند که توان مالی باشگاه چقدر است. به هر حال محدودیت‌هایی برای جذب مربی و بازیکن وجود دارد.

اکیرپور تصریح کرد:‌ من از نوری شناختی ندارم و مثل بقیه شنیده‌ام که بیرون از ایران کار کرده است. طبیعتاً ممکن است وقتی فردی ببیند همه او را قبول دارند، باشگاه روی او تمرکز کرده و از طرفی روی باشگاه هجمه وجود دارد، رقمی را درخواست کند که شاید در توان باشگاه نباشد. این سوء استفاده است. شاید خیلی‌ها اصلاً نمی‌دانند او کجا کار کرده، فقط چون خارج بوده گفتند او را بیاورید!

گلزن اسبق استقلال گفت: ما مدیریت آجرلو را دیدیم. در آن شرایط تیم را تحویل گرفت، درآمدزایی خوبی داشت و تیم را هم به قهرمانی رساند. او نقش به سزایی در این قهرمانی داشت. باید این حق را به مدیرعامل بدهیم فردی را انتخاب کند که از نظر فنی و مالی با شرایط باشگاه همخوانی داشته باشد. شاید با مبلغی که نوری می‌خواست حتی بتوان مربیان خارجی بهتری را جذب کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • خسرو IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    9 3
    آقا اینها همش سر کاری است با عنایتی به توافق رسیدن و طبق نظر او بازیکن میگیرن. منتها اعلا نمی کنند تا هواداران راخسته کنند وبعد بگویند تنها عنایتی مانده مملکت مملکت سرکاری است بابای آجرلو هم نمی تواند مربی خارجی بیارد چه برسد به او. خدا لعنت کند فرهاد را که برای جیب خودش استقلال را به این روز انداخت اینها فرصت طلب هستند ونان را به روز می‌خورند وتعصبی به پیراهن وتیم ندارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس