کد خبر 1388436
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹
تأیید پیوستن سادیو مانه به بایرن مونیخ توسط صالیحمیدزیچ

مدیرورزشی باشگاه بایرن مونیخ پیوستن مهاجم سنگالی باشگاه لیورپول به باواریایی‌ها را تأیید کرد.

به گزارش مشرق، بعد از چندین روز گمانه‌زنی درباره آینده سادیو مانه و احتمال درباره جدایی او از لیورپول برای پیوستن به بایرن مونیخ، این موضوع سرانجام توسط حسن صالیحمیدزیچ مدیرورزشی باشگاه بایرن مونیخ تأیید شد.

در دو سه هفته اخیر گزارش‌هایی مبنی بر توافق قهرمان بوندس‌لیگا با لیورپول برای خرید مانه با قراردادی ۴۱ میلیون یورویی منتشر شده بود که بر اساس آنها اعلام شد باشگاه بایرن مونیخ قرار است ۳۲ میلیون یورو به عنوان رقم پایه، ۶ میلیون یورو با انجام تعداد مشخصی بازی از سوی بازیکن سنگال و ۳ میلیون دیگر بسته به دستاوردهای تیمی و فردی او به طرف انگلیسی بپردازد. این بدان معناست که لیورپول از فروش مهاجمی که سال ۲۰۱۶ آن را ۳۳.۵ میلیون یورو خرید سود خواهد کرد هرچند با توجه به آمار و عملکرد بازیکن، این خرید برای باواریایی‌ها هم یک معامله سودمند خواهد بود.

این جزئیات هنوز توسط هیچ یک از طرفین تأیید نشده است اما مدیرورزشی بایرن مونیخ پیوستن بازیکن به قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا را اتفاقی قریب‌الوقوع دانست.

حسن صالیحمیدزیچ در گفت‌وگو با شبکه اسکای اسپورت آلمان، در پاسخ به این سؤال که آیا خبر توافق دو باشگاه بایرن مونیخ و لیورپول برای انتقال سادیو مانه صحت دارد، گفت: بله، او می‌آید!

مانه ۳۰ ساله پس از ناکامی لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپای فصل گذشته به مدیران باشگاه اعلام کرد که پس از ۶ فصل حضور در آنفیلد قصد جدایی دارد. رفتن مانه از لیورپول می‌تواند اثری دومینویی داشته باشد چرا که با ورود او به بایرن مونیخ، تیم آلمانی به مهاجم لهستانی‌اش روبرت لواندوفسکی که هوای پیوستن به بارسلونا را در سر دارد اجازه جدایی بدهد. لیورپولی‌ها پیش از این برای پر کردن جای خالی مانه، داروین نونیس مهاجم اروگوئه‌ای تیم بنفیکا را به خدمت گرفته‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس