کد خبر 1388615
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
مربی اسپانیایی رسماً به پرسپولیس پیوست

مربی بدنساز اسپانیایی با قرارداد یک ساله به کادر فنی پرسپولیس ملحق شد.

به گزارش مشرق، خوزه آگوستو لوسادا بنیتز که فارغ‌التحصیل دوره بدنسازی از دانشگاه مادرید است با عقد قرارداد برای یک فصل به کادر فنی پرسپولیس ملحق شد.

او پیش از این با باشگاه‌های نساجی قائم‌شهر و گل‌گهر سیرجان همکاری داشته است و پرسپولیس سومین تجربه کاری او در فوتبال ایران است.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    1 3
    این اقا دوره بدن سازی دیده است و میلیون ها دلار پول از ملت ایران میگیرد ولی هزاران فوق لیسانس و دکترای تربیت بدنی در ایران داریم و به انها اعتماد نمی کنیم ؟
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    0 1
    پرسپولیس بلخره کلاسش رفت بالا؟
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    0 0
    پرسپولیس بلخره کلاسش رفت بالا؟
  • ایرانی عصبانی AU ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    2 1
    ایرانی عصبانی بعد از خواندن این مقاله یکی از روزهای بد خود را میگذراند. چرا ؟. چون پرسپولیس و استقلال با رفتار غیر حرفه ای خود صلاحیت ورزش فوتبال باشگاهی ایران را زیر سؤال برده اند. من باورم نمیشود که هنوز ازچند ماهی از اخرین کثافتکاریهای مدیریت این دو تیم در بخدمت کاری مربی و یا بازیکنان خارجی با ولنگاریهای میلیون دلاری این خرجها را بر دوش ملت ایران کشوری که زیر تحریمات اقتصادی قرار دارد نگذشته که انها دوباره شروع کرده اند. مدیران فدراسیونهای ورزشی باید در زیر قوانین کار کنند. افرادی که با خارجیان/داخلیان قراردادهایی خارج از توانایی فدراسیون/بودجه ارائه شده میبندند باید جوابگو بوده و وطنشان را به جاه طلبی خود نفروشند. در هر کشور ی که زیر سیستممی مردمی کار میکند این دو تیم باید سالها از استخدام بازیکن و مربیان در هر سطحی مهروم گردند بدن سازی امری شناخته شده در هر کشور جهان است و لزومی به مربی خارجی ندارد. من مطمئنم هزاران ایرانی میتوانند از بر چنین امری بر ایند. امیدوارم حکام بخوانند و یا در در جریان قرار گیرند. امیدوارم برای سلامت فوتبال و مدیریت ان در ایران چاپ کنید
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    2 0
    باز یک پرونده جدید درفیفا تولید میشه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس