کد خبر 1388620
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
کشف سلاح های جنگی در مهاباد

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف ۴۱ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز در سطح شهرستان مهاباد با اشراف اطلاعاتی پلیس شهرستان، خبر داد.

به گزارش مشرق، با اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار رحیم جهانبخش در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با سلاح و مهمات غیر مجاز، طی چندین عملیات منسجم و با اشراف اطلاعاتی و مشارکت مردم شریف شهرستان "مهاباد"، پلیس امنیت عمومی انتظامی شهرستان موفق شد افرادی که در زمینه خرید و فروش سلاح غیر مجاز اقدام می کردند را شناسایی کند.

وی با اشاره به اینکه ضمن رصد اخبار واصله و بررسی های تخصصی و با هماهنگی های قضائی، در ۳ ماه اول سال جاری؛ در بازرسی از مخفیگاه متهمان  تعداد ۴۲  قبضه سلاح (۹ قبضه سلاح جنگی و ۳۲ قبضه سلاح شکاری) کشف و ضبط شد، خاطر نشان کرد: در این زمینه  ۳۰ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه یکی از ابزارهای مخل نظم وامنیت اجتماعی، قاچاق سلاح و مهمات است، یادآور شد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس بوده و پلیس با کسانی که از این خط قرمز عبور کنند برابر با قانون و در راستای مطالبه به حق مردم قاطعانه برخورد خواهد کرد.

وی، اظهار کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی و قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سیروس IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    6 2
    باز بگید اینا کوله برن برا یه لقمه نون .دارن سلاح وارد میکنن دستهای پشت پرده هست باید دستهای پشت پرده قطع کرد درود سلام بر شهدا
  • پوتین IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    4 2
    بیشرفها برای نا امن کردن ایران برنامه دارن، دیر بجنبید قافیه رو باختید دوتا از این کوله برهای عوضی رو با گلوله بزنید تا بقیه گوشی دستشون بیاد.
  • US ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    1 1
    بنام کولبر .اما گروهگ تروریستی پژاک پ ک ک..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس