کد خبر 1389044
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
رکورد نقل‌وانتقالات در لیگ والیبال ایران شکست

یکی از بازیکنان والیبال ایران که به تازگی به عضویت یک تیم شهرستانی درآمده عنوان گرانقیمت‌ترین بازیکن لیگ برتر را از آن خود کرد.

به گزارش مشرق، در حالی که بسیاری از تیم‌های لیگ برتر والیبال هیچ فعالیتی در نقل‌وانتقالات نداشته‌اند و بازیکنی را جذب نکرده‌اند یکی دو تیم متمول در جذب بازیکنان گرانقیمت در حال رقابت با هم هستند. یکی از بازیکنان سابق والیبال ایران که دوران افول خود را طی می‌کند با یکی از تیم‌های پایتخت‌نشین به توافقات اولیه رسیده بود؛ اما این بازیکن مبلغ درخواستی خود را بیشتر کرد و به همین خاطر این انتقال انجام شد.

اتفاق عجیب‌تر اینکه یکی از تیم‌های شهرستانی که فصل گذشته با حواشی عجیبی روبرو شده بود به این بازیکن پیشنهاد ۴ و نیم میلیاردی داد و در نهایت توانست با وی قرارداد امضا کند. بازیکن مورد نظر نیمی از مبلغ قراردادش را دریافت کرده است و باید دید در فصل آینده لیگ برتر والیبال تا چه حد می تواند به این تیم برای کسب عنوان قهرمانی کمک کند.

در لیگ برتر والیبال ایران مبالغ دستمزد بازیکنان به شکل نجومی در حال افزایش است و این در حالیست که این رقابت‌ها حداکثر ۶ ماه به طول می‌انجامد و پرداخت چنین دستمزدهایی برای این مدت  به هیچ عنوان منطقی نیست و باعث می‌شود بسیاری از تیم‌ها از حضور در لیگ برتر منصرف شوند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس