برگزاری نشست هم‌اندیشی فرمانده کل ارتش با مشاوران جوان

دانشجویان دانشگاه‌های افسری، علوم پزشکی و هنرآموزان مراکز آموزش درجه‌داری ارتش با امیر سرلشکر موسوی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش مشرق، نشست صمیمانه و هم‌اندیشی امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش با مشاوران جوان متشکل از دانشجویان دانشگاه‍‌های افسری امام علی (ع)، خاتم‌الانبیا (ص)، شهید ستاری، فارابی، علوم پزشکی و هنر آموزان مرکز آموزش حضرت جوادالائمه (ع) نیروی زمینی ارتش به میزبانی مرکز آموزش درجه‌داری شهید خضرایی نیروی هوایی برگزار شد.

همچنین دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر و هنرآموزان مرکز آموزش درجه‌داری نیروی دریایی در رشت و مرکز آموزش درجه‌داری حضرت علی اکبر (ع) نیروی پدافند هوایی اراک به‌صورت دورسخنی در این نشست حضور داشتند.

مشاوران جوان، در این نشست هم‌اندیشی دیدگاه‌های و پیشنهادهای مدّ نظر خود را در حوزه‌های مختلف به‌صورت مستقیم با فرمانده کلّ ارتش مطرح کردند.

سرلشکر موسوی نیز ضمن تبیین اهداف و راهبردهای ارتش در حوزه‌های گوناگون، دستورات لازم را برای پیگیری درخواست‌های دانشجویان و بررسی راهکارها و پیشنهادها صادر کرد.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    3 0
    الان بهترین فرصت هست تا با خرید انبوه آواکس از روسیه نیروی هوایی را به روز کرده تا در موقع لزوم با حمله با خاک فرضی دشمن رژیم اشغالگر صهیونیستها اورشلیم را با خاک یکسان کرده وبه کشور اسلامی بازگردن آواکس آواکس آواکس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس