کد خبر 1389151
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲
هشدار قسام به رژیم صهیونیستی در پی شهادت ۳ فلسطینی در جنین

گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به رژیم صهیونیستی درباره ادامه تجاوزات علیه کرانه باختری و به ویژه شهر جنین هشدار داد.

به گزارش مشرق به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، در پی شهادت ۳ جوان فلسطینی در شهر جنین، گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به رژیم صهیونیستی هشدار داد.

منابع فلسطینی امروز تصاویری از برج دیده‌بانی الفاتح در نقاط مرزی غزه که روز گذشته در جریان بمباران ارتش رژیم صهیونیستی تخریب شده بود، منتشر کردند.

بنابراین گزارش، نیروهای گردان‌های عزالدین قسام تنها یک روز پس از حمله صهیونیست‌ها، بار دیگر این برج دیده‌بانی را در محل قبلی، مستقر کردند تا پاسخ محکمی به تجاوزات رژیم صهیونیستی داده باشند.

همچنین شاخه نظامی حماس در ابتکاری جالب توجه بیلبوردی مزین به تصاویر سه شهید فلسطینی در شهر جنین روی این برج دیده بانی نصب کرده است.

بر روی این بیلبورد نوشته شده است «جنینِ قسام؛ خون شهدا امانتی است بر گردن ما»، در واقع گردان‌های عزالدین قسام با نصب این بیلبورد تاکید کرده اند که قطعاً انتقام خون این سه شهید فلسطینی که در روز جمعه گذشته در جنین به شهادت رسیدند را خواهد گرفت.

گفتنی است شهر جنین با توجه به پیشینه مبارزاتی علیه استعمارگران انگلیسی و اشغالگران صهیونیست جایگاه ویژه در بین فلسطینی‌ها و به ویژه گروههای مقاومتی فلسطین دارد. شیخ عزالدین قسام در اوایل قرن نوزدهم میلادی نخستین گروه مبارزین در سطح فلسطین را با کمک گرفتن از کشاورزان فلسطینی در منطقه جنین، تشکیل داد. براین اساس این منطقه همواره جایگاه ویژه ای در بین فلسطینی‌ها دارد و از لحاظ عملیاتی نیز برای رژیم صهیونیستی به یک نقطه خطرناک تبدیل شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    0 0
    هشدار چیه بزنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس