کد خبر 1389549
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
گانتس

نخست وزیر و وزیر جنگ رژیم اسرائیل تلاش کردند با لفاظی‌ علیه ایران و طرح ادعاهایی علیه تهران، توجه‌ها را به خارج از سرزمین‌های اشغالی جل

به گزارش مشرق، «بنی گانتس»، وزیر جنگ رژیم اسرائیل در ادامه لفاظی‌های خود علیه ایران، ادعاهایی علیه این کشور مطرح کرد.

او امروز دوشنبه در  ادامه اظهارات و ادعاهای خود علیه جمهوری اسلامی ایران، این کشور را به تلاش برای هدف قرار دادن صهیونیست‌ها متهم کرد و ادعا داشت که هرگونه حمله به صهیونیست ها با «پاسخ قوی اسرائیل» در هر نقطه و با هر روشی مواجهه خواهد شد!

وزیر جنگ رژیم اسرائیل گفت که تل‌آویو پاسخ‌های بسیار قوی آماده کرده و در اماکن مختلف این پاسخ‌ها را اجرا خواهد کرد. این مقام صهیونیست طی هفته اخیر برای چندمین بار علیه ایران لفاظی می‌کند.

نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم اسرائیل نیز که این روزها هرلحظه خطر فروپاشی کابینه ائتلافی خود را نزدیک می‌بیند، با مطرح کردن مسئله ایران تلاش می‌کند، این خطر را دور و یا به تعویق بیندازد.

او در حساب توییتری خود نوشت که «سخت کوشش می‌کنم تا با هر عضوی از کنگره آمریکا به منظور افزایش فشار سیاسی بر ایران دیدار کنم.»

بیشتر بخوانید:

حمله سایبری علیه سامانه‌های هشدار رژیم صهیونیستی در قدس

اخیرا مقام‌های رژیم اسرائیل با طرح ادعای اینکه ایران می‌خواهد علیه «شهروندان» این رژیم در برخی کشورها اقدام کند، خواستار عدم سفر آن‌ها به کشورهایی مانند ترکیه شده‌اند.

صدای ممتد آژیر خطر در سرزمین‌های اشغالی در نیمه‌های شب گذشته نیز شنیده شد و موجب وحشت ساکنان شد.

از شب گذشته در چندین نوبت این آژیرها به صدا درآمده‌اند. در ۵ شهر بزرگ صهیونیست‌ها، آژیر به‌مدت ۵۰ دقیقه به صدا در آمد و فقط در یک شهر ۳۰ هزار نفر به پناهگاه رفته‌اند.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش داده‌اند حمله سایبری ایران احتمالاً عامل شنیده شدن صدای آژیر هشدار در چندین شهر در فلسطین اشغالی بوده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    2 0
    کارشون زاره. در شرایط کنونی که وضعیت غرب ناپایدار هست بهتره این تفاله ها سکوت کنند.
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    2 0
    هر مزدوران صهیونیستی که کوچکترین سخنی به زبان آورد ویا حرکتی انجام دهد از صفحه روزگار حذف می شود. این مزدوران گور خودشان را با دست خودشان در آورده اند. شما مزدوران کشورهای دنیا هستید ومعامله نیست پدر ومادر دارید یا ندارید.
  • IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    0 0
    خیال می کنم صدای آژیر ساخت خودشان است و دارند پیش دستی می کنند؛ تا افکار عمومی یهودی و دنیا را همراه خود کنند و آمریکا را برای اعمال فشارهای بیشتر علیه ایران همراه کنند و اگر روزی در حمله به ایران پیس دستی کردند دنیا به آنها حق بدهد . ایران و گروههای اسلامی باید انکار کنند که هک و حمله سایبری به دستگاههای صهیونیستی کار آنها بوده است تا مردمشان بدانند که مقامات صهیونیستی کمر به براندازی یهودیان بستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس