کمیسیون

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: به دلیل سیاست‌های غلط سال‌های گذشته، اکنون با پدیده انحصار در صنعت دخانیات برای برندها و شرکت‌های خارجی روبه‌رو هستیم.

به گزارش مشرق، علی اکبر کریمی در تشریح نشست امروز (سه‌شنبه ۳۱ خرداد ماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: در این جلسه مدیرعامل دخانیات گزارش جامعی از وضعیت صنعت دخانیات به ویژه عملکرد شرکت دخانیات در حوزه تولید، مصرف و... ارائه کرد که این گزارش بیانگر فعالیت مناسب مدیریت جدید بود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی صادارت دخانیات کشور برای نخستین بار به کشور ترکمنستان را یکی از اقدامات مثبت برشمرد و افزود: زیان انباشته و بدهی‌های سنگین این شرکت از گذشته از جمله مشکلات این صنعت است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: به دلیل سیاست‌های غلط سال‌های گذشته، اکنون با پدیده انحصار در صنعت دخانیات برای برندها و شرکت‌های خارجی روبه‌رو هستیم و کشور را در این حوزه به دست کشورهای خارجی سپردیم.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه موضوع میزان و نحوه اخذ مالیات در جلسه امروز موردبررسی قرار گرفت، افزود: نمایندگان نیز در این نشست راهکارهایی برای بهبود عملکرد شرکت دخانیات ارائه کردند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، توضیح داد: براساس رای اعضا، مصطفی طاهری به عنوان رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، علی جدی و علی اکبر کریمی به عنوان نواب اول و دوم رئیس کمیسیون انتخاب شدند. همچنین روح الله ایزدخواه دبیر اول و معصومه پاشایی بهرام به عنوان دبیر دوم کمیسیون صنایع و روح الله عباسپور به عنوان سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس