الخلیفی: پیشنهاد رئال به امباپه از پی‌اس‌جی بیشتر بود؛ هیچ مذاکره‌ای با زیدان نکردیم

رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به اظهارات «فلورنتینو پرز» رئیس باشگاه رئال که گفته بود «کیلین امباپه به خاطر پول» در پاریس مانده، واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، «ناصر الخلیفی» درخصوص پروژه‌ جدید این باشگاه پس از جدایی «لئوناردو» مدیر ورزشی پی‌اس‌جی و تمامی موضوعات داغ این باشگاه  با نشریه مارکا اسپانیا به گفت‌وگو نشست.

الخلیفی در رابطه با سرمربی تیم، جدایی «مائوریتسیو پوچتینو» را تایید نکرد و حضور «زین‌الدین زیدان» روی نیمکت پاریسی‌ها را رد کرد.

وی در این‌باره گفت: صرفا می‌خواهم این موضوع را روشن کنم که زیدان را به عنوان بازیکن و مربی، دوست داشتم و دارم اما هرگز نه مستقیم و نه غیرمستقیم با او صحبت نکرده‌ایم.

رئیس متمول باشگاه پی‌اس‌جی در ادامه به دفاع از «کیلین امباپه» پرداخت و گفت: تابستان سال گذشته پیشنهاد ۱۸۰میلیون یورویی رئال مادرید را برای امباپه رد کردم چون می‌دانستم او می‌خواهد در پی‌اس‌جی بماند. خیلی خوب او را می‌شناسم و می‌دانم او و خانواده‌اش چه می‌خواهند و هرگز تحت تاثیر پول قرار نمی‌گیرند.

وی افزود: او به خاطر شهر، باشگاه و کشورش و پروژه ورزشی باشگاه، اینجا ماند. امباپه تنها به بازی کردن و برنده شدن فکر می‌کند.

الخلیفی در واکنش به موضوعی در مورد «خاویر تباس» رئیس لالیگا، موضع سخت‌تری گرفت و ادامه داد: ما کارمان را پیش می‌بریم چون می‌دانیم که می‌توانیم. صحبت کردن در مورد سایر لیگ‌ها، باشگاه‌ها و فدراسیون‌ها سبک و سیاق ما نیست. به کسی درس نمی‌دهیم و اجازه نمی‌دهیم کسی به ما درس بدهد.  

رئیس پی‌اس‌جی بر این باور است که «پروژه سوپرلیگ اروپایی از بین رفته» و متن کامل این گفت‌وگو که در آن در رابطه با «لیونل مسی» و «نیمار» نیز مسائلی مطرح شده است، در آینده نزدیک منتشر خواهد شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس