مهلت یک هفته‌ای کمیسیون شوراها برای ارائه اسناد سرقت از بانک ملی

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس از مهلت یک هفته‌ای این کمیسیون برای ارائه تمام اسناد سرقت از بانک ملی خبر داد.

به گزارش مشرق، علی حدادی در توضیح نشست امروز سه شنبه ۳۱ خرداد ماه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس، گفت: ابعاد انتظامی و امنیتی سرقت اخیر از بانک ملی در جلسه امروز با حضور محمدرضا فرزین مدیر عامل بانک ملی، مسئول حقوقی بانک مرکزی و سردار قنبری رئیس پلیس آگاهی برگزار شد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس یازدهم با انتقاد از عدم حضور وزیر اقتصاد در نشست امروز کمیسیون علیرغم اهمیت موضوع مطروحه، افزود: ابعاد مختلف سیستم های امنیتی و انتظامی این سرقت در جلسه امروز بررسی شد، سیستم های امنیتی اشکال و ایرادهایی دارد که گزارش آن باید تهیه و برای ما ارسال شود.

وی در ادامه اظهار کرد: در نهایت مقرر شد تمام ابلاغ هایی که شورای عالی امنیت کشور (شاک) برای بانک مرکزی و بانک ملی برای بانک‌ها ارسال کرده تا هفته آینده جمع آوری و به همراه اقداماتی که بانک ملی در راستای امنیت سازی انجام داده در قالب یک گزارش به کمیسیون امور داخلی کشور ارایه شود.

حدادی یادآور شد: یک هفته به مسئولان نام برده فرصت داده شد تا همه اسناد و مدارک را به مجلس ارسال کنند. کمیسیون هفته آینده جلسه‌ای را با حضور وزیر اقتصاد در جهت بررسی این گزارش و مشکلات شبکه های امنیتی و ضرورت به روز رسانی آنها برگزار خواهد کرد.

گفتنی است؛ در جلسه امروز از نیروی انتظامی و پلیس آگاهی به دلیل سرعت در کشف این سرقت تقدیر و تشکر شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تک تیرانداز DE ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    0 0
    چرا خودتون رو مسخره کردید؟ سیستم امنیتی درست کار کرده. مشکل از مسولین بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس