کد خبر 1390161
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۶

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: کلمبیا در آمریکای لاتین، حیاط خلوت کاخ سفید بوده و  دولت آمریکا برای حمایت از شورشیان ونزوئلا، از این کشور استفاده می کرد. اما حالا مردم کلمبیا، رئیس جمهوری ضد آمریکایی انتخاب کرده اند.

گوستاوو پترو می گوید "سلیمانی، معمار غلبه بر بنیادگرایان فاشیست داعش در عراق و پیروزی کردها و اعراب برای رسیدن به مردم سالاری بود؛ آمریکا مزد او را با ترور داد. آمریکا همیشه از  شرورها حمایت می کند".

مقامات آمریکایی می گفتند با ترور سلیمانی، ایران منفعل می شود و از سوریه عقب می نشیند. اما رویای آنها کابوس شد، وقتی دیدند ونزوئلایی ها، تصویر سردار سلیمانی را کنار قهرمانان آمریکای لاتین سر دست گرفته اند.

مادورو رئیس جمهور ونزوئلا می گوید: "من مارس و آوریل ۲۰۱۹ با سردار سلیمانی آشنا شدم. او زمانی به ونزوئلا آمد که از حملات سایبری آمریکا علیه تأسیسات برق رنج می‌بردیم. من واقعاً نمی‌دانستم که او چقدر عالی است، اما صحبتی که با او داشتم بسیار دل‌نشین بود. او پیشنهاد کمک داد و دو یا سه روز بعد ، کارشناسان ایرانی برای تعمیر تأسیسات برق به ونزوئلا آمدند".

 صدای سیلی؛ این بار در کلمبیا

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسين IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    20 0
    روحت شاد سردار.
  • IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    3 0
    بعد یه عده نادان داخلی و خارجی در زمانی که حالا نوبت پاسخگویی ایران هست،میگن که ایران وحشت و هراس در دنیا ایجاد میکنه.یه تار موی مادورو و پترو می ارزه به کل اینها
  • IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    2 1
    خیلی ابلهانه اس فکر کنین تو زمین شما بازی میکنه
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    1 1
    آقا یه سوال، کلمبیا مدت طولانی ایه که حکومت صد در صد آمریکایی داشته و رفیق جینگ گاوچرونها بوده، سؤال اینه که با این وجود چرا مردمش تصمیم گرفتن یه رئیس جمهور چپ گرا رو انتخاب کنن؟؟!! مگه بخاطر روابط خیلی نزدیک با آمریکا نونشون تو روغن نیست وهمه در رفاه به سر نمی‌برن؟! پس دلیلش چیه؟؟! من حتی میدونم سفارت آمریکا اونجا به کلمبیاییها براحتی ویزای بلند مدت میده، پس مرگشون چیه؟؟!! خوشی زده زیر دلشون هم جواب نیست چون در دنیای امروز اکثر مردم جهان عین غربگداهای خودمون تحت تاثیر امپراطوری رسانه ای صهیونیستی / گاوچرونی هستند و باید فکر کنن همهٔ دنیا بجز غربی‌ها و نوکراشون بدبختن، پس چرا؟؟!! البته خودم میدونم چرا، و اینجا دوباره مینویسم!!
    • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
      0 0
      امریکاکجا خوشی اورده است که ازخوشی به مقاومت ملحق شوند امریکا اگرفکرمردم منطقه بود بعداز7ترلیون دلاربایدمنطقه به کاخ تبدیل میشد نه به گوردسته جمعی پیداکردن اینهابرای غارت میاینددیگردرامریکای مرکزی هم فهمیده اند که راه مقاومت بامحوریت اسلام وخداپیروزی دارد
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    1 2
    خطاب به مردم کلمبيا :بيچاره شدين.
  • مجید IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    1 0
    اگر ماند و کار کرد خوب است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس